Simona Ionescu / Redactor Șef

Exclusiv. Dorian Popa, pozat într-un unghi ciudat. A fost surprins pe stradă țipând în fața unei limuzine

Exclusiv. Dorian Popa, pozat într-un unghi ciudat. A fost surprins pe stradă țipând în fața unei limuzine
Dorian Popa este de departe cel mai de succes influencer din România, făcându-și o meserie din promovarea de produse și branduri. Și îi merge foarte bine! Musculosul absolvent de ASE a știut cum să-și împuieze banii și acum îi întoarce cu lopata.

Dorian Popa a plecat de jos. Nu cu cine știe ce talent în muzică sau actorie, dar cu lipici la public, cu drag de scenă și cu lecțiile de economie învățate încă din facultate.

Dorian Popa a ajuns pe mâna chirurgilor. Urmează operația

Absolventul de ASE – cu notă fruntașă la licență – a știut să reinvesteacă fiecare profit obținut din milioanele de vizualizări pe Youtube, în preparare de mașini (tunning). Apoi a trecut la o categorie mai grea: imobiliarele.

Astăzi, Dorian Popa construiește cartiere rezindențiale și primește haine, bijuterii și tot felul de cadouri din partea firmelor pe care le promovează în mediul online, scutindu-l aproape de orice cheltuială.

Și pentru ca succesul să se mențină, interpretul hitului „Înoată, Cheluțu!” face InstaStory-uri pe bandă rulantă. Și pentru că cerința e tot mai mare din partea publicului, le face în orice context, chiar și în plină stradă.

Hâtz Jhonutzule, în timpul creației

Musculosul a fost surprins într-o fotografie de către un cetățean, în timp ce își filma story-ul pentru public. Era ajutat de asistentă.

Popa lăuda o limuzină de ultimă generație, o bijuterie pe patru roți a cărei preț probabil că depășește cu mult pe cel al unui apartament cu patru camere în Militari.

Cetățeanul care a realizat poza și a scăpat-o în mediul online a reușit să-l surprindă pe Dorian într-un unghi ciudat, nemaivăzut, cu el țipând în fața unei limuzine, entuziasmat.  Și, făcând bani în tot acest timp, bineînțeles!

sursă foto: Facebook

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre