E oficial, Laurențiu Reghecampf și-a început cariera de influencer. Ieri a anunțat că a depășit „pragul” de 10.000 de urmăritori. „Împreună am depășit borna de 10.000 de urmăritori. Vă mulțumesc tuturor!”, a scris Reghe pe contul său. Ei bine, 24 de ore și două postări mai târziu, antrenorul Universității Craiova a reușit performanța să își crească cu 50% numărul fanilor. Marți dimineața acesta avea deja peste15.000 de urmăritori pe Instagram.
E drept, mai are până ce îi depășește pe cei 800.000 de urmăritori ai încă soției sale, Anamaria Prodan. Dar în ritmul acesta, nu mai e mult.
Laurențiu Reghecampf și-a început cariera de influencer
Și pentru că, spre deosebire de Anamaria Prodan, el nu crede că e necesar să-și explice viața și trăirile intime pe Instagram, nici măcar la Story, acolo de unde dispar postările în 24 de ore, Laurențiu devine influencer.
Antrenorul Universității Craiova promovează cele mai scumpe și căutate costume masculine de la noi. Un brand celebru a ales să îl îmbrace. Practic, Laurențiu primește costume făcute la comandă, direct pe măsurile lui. Ca să nu mai spunem câtă prețiozitate e în materiale. Stofa costumelor sale e din lână Merino și e cusută cu ață din fibră de eucalipt.
„Laurențiu Reghecampf poartă un costum de lână elastică superfin personalizat. Practic și versatil, țesătura Active creată de renumitul producător de țesături #REDA este ideală pentru îmbrăcăminte confortabilă datorită naturii sale întinse și lavabile. Un tribut adus sustenabilității, costumul și țesăturile pentru cămăși sunt realizate dintr-un amestec de lână Merino și o fibră de eucalipt”, au anunțat și pe pagina lor de Instagram, reprezentanții cunoscutului brand.
Laurențiu pare a fi noua imagine a brandului, cel puțin printre cei din lumea sportivă și a fanilor lor. Căci aceasta nu este prima postare în haine cu această etichetă, pentru viitorul fost soț al Anamariei Prodan.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook