Simona Ionescu / Redactor Șef

Meghan Markle a descoperit rețeta banilor făcuți ușor. O aplică discret de ani buni și îi merge strună

Meghan Markle a descoperit rețeta banilor făcuți ușor. O aplică discret de ani buni și îi merge strună
Când vine vorba de a se monetiza, probabil că nimeni nu îi poate întrece viziunea. Meghan Markle a dezvăluit cum și-a construit portofoliul de investiții. Cea mai recentă „achiziție” e un brand de poșete de lux.

Ducesa de Sussex, în vârstă de 43 de ani, a identificat accesul la o sursă inepuizabilă de bani. Meghan Markle a descoperit rețeta banilor făcuți ușor. O aplică discret de ani de zile și îi merge foarte bine. Rețea e simplă:  identifică branduri mici și cu potențial, investește discret în capitalul firmei, poartă apoi vizibil produsele firmei. Automat, vânzările explodează iar ducesa încasează dividende. Nimic mai simplu.

Meghan Markle știe cum să se monetizeze. A fost fotografiată recent purtând o geantă de la o companie care vinde genți țesute manual de către femei din Rwanda și care sunt apoi finisate în Italia. Ea a afișat accesoriul de 750 de dolari în timpul unei călătorii în Columbia alături de soțul său, Prințul Harry. Lumea s-a grăbit să caute brandul și să cumpere genți la fel, fără să se gândească la faptul că asta era și ideea ducesei pentru a-și adăuga bani în cont.

Cel mai recent, Meghan Markle a fost fotografiată purtând o geantă de la Cesta Collective. Apoi s-a aflat că a investit în brand (Instagram)

Meghan Markle a fost fotografiată purtând o geantă de la Cesta Collective, un brand în care a investit și ale cărui vânzări intenționa să le crească prin această manevră simplă – să apară purtând geanta respectivă. Prima dată a purtat o geantă de la Collective la o cină cu Harry în 2023. Potrivit fondatoarelor Cesta, Erin Ryder și Courtney Weinblatt Fasciano, după ce Ducesa a purtat geanta, vânzările au explodat.

Meghan a decis apoi să investească în brand pentru a-l ajuta să crească și mai mult. Deși a refuzat să dezvăluie cât a investit, fondatoarele Cesta au dezvăluit că este o participație minoritară.

Schema de bani a lui Meghan Markle merge strună

Toate brandurile cu care Meghan a fost văzută purtându-le au remarcat o creștere semnificativă a vânzărilor după ce ea le-a promovat. Un exemplu notabil a fost în 2017, când o geantă de la brandul scoțian Strathberry s-a epuizat online în doar 11 minute după ce Meghan a purtat-o în timpul unei apariții oficiale cu Harry, pe atunci logodnicul ei.

Acela a fost momentul în care Meghan Markle a înțeles cât de mult valorează și că poate face bani, ușor. Aflând cele întâmplate „a schimbat totul în ceea ce privește modul în care și-a conceput în continuare ținutele”, arată sursa New York Times (NYT).

Meghan Markle poartă de cel puțin un an gențile Cesta Collective (Instagram)

Ea a explicat pentru sursa citată că atunci când știe că va exista o „atenție globală” asupra a ceea ce poartă, alege să „sprijine designerii cu care are prietenii foarte bune și brandurile mici, emergente, care nu au primit atenția pe care ar trebui să o primească”. De fapt alege să poarte brandurile în care și-a plasat deja investițiile. Meghan a adăugat: „Acesta este unul dintre cele mai puternice lucruri pe care pot să le fac, și anume să port, de exemplu, o pereche de cercei”.

Impactul ei asupra vânzărilor Strathberry a fost atât de semnificativ încât brandul a reușit să-și extindă forța de muncă, ceea ce înseamnă că susținerea ei poate avea o valoare financiară considerabilă, mai notează NYT.

„Efectul Meghan”. Numărul companiilor este secret

Un alt brand care a experimentat „efectul Meghan” este compania londoneză de diamante cultivate în laborator, Kimaï. În 2019, ea a fost fotografiată purtând cerceii Felicity, în valoare de 630 de lire sterline, pe care și i-a cumpărat singură.

După ce a purtat o pereche de cercei Kimaï, vânzările brandului au depășit 1 milion de dolari. Meghan Markle a investit și ea în brand (Instagram)

Potrivit co-fondatoarelor Kimaï, Jessica Warch și Sidney Neuhau, acest lucru a generat vânzări de 1,2 milioane de dolari (945.000 de lire sterline). Brandul, care folosește doar pietre fabricate în laborator și aur reciclat, a obținut o investiție record de la starul Dragon’s Den, Steven Bartlett, de 250.000 de lire sterline în schimbul unei participații de trei procente.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Royal Style Watch (@royalstylewatch)

Meghan spune că are în portofoliul său de investiții între cinci și zece branduri, singurele confirmate fiind Cesta Collective și Clevr Blends, un brand de latte vegan sub formă de pudră.

Ducesa de Sussex a declarat pentru NYT: „Petrec mult timp doar căutând pe Google, căutând branduri. Când oamenii sunt online căutând lucruri sau citind, eu încerc să găsesc designeri noi și grozavi, mai ales din teritorii diferite”.

Meghan Markle a descoperit rețeta banilor făcuți ușor

Ducesa și-a început portofoliul de investiții în timpul pandemiei, perioadă în care NYT spune că au existat mai puține oportunități de a „transforma un moment paparazzi în avantajul său” din cauza restricțiilor.

Meghan a confirmat în decembrie 2020 că a investit în Clevr Blends, apoi și-a folosit conexiunile pentru a promova compania fondată cu numai un an în urmă, trimițând un coș cu produse vecinei sale Oprah Winfrey, care a împărtășit produsele online.

Cu poșeta Starthberry, Meghan Markle a dat lovitura, înțelegând cât de mulți bani poate face, usor (Instagram)

Clevr este situat în Santa Barbara, California. Meghan a descoperit brandul aparent degustându-i cafeaua „superfood” în 2017, când fondatoarea o vindea la un magazin pop-up înainte de a crea amestecul pentru acasă pe care îl vinde acum. De asemenea, se întâmplă să fie aproape de Montecito, unde locuiesc Harry și Meghan.

Probleme cu American Riviera Orchard. Urmează show-ul pe Netflix

Deși nu a dezvăluit toate brandurile din portofoliul său, Meghan a dezvăluit că investițiile se completează reciproc cu propriul ei brand de lifestyle în dezvoltare, American Riviera Orchard.

Compania ducesei de Sussex a experimentat câteva obstacole de când a fost lansată. DailyMail.com a dezvăluit că gama lui Meghan ar include „uleiuri și grăsimi comestibile”, jeleuri, gemuri și paste făcute din leguminoase, usturoi și susan, precum și unturi de nuci și fructe.

Cu toate acestea, la începutul lunii în curs, s-a aflat că afacerea ei a ajuns într-un impas din cauza unor probleme de marcă. La patru luni după ce a solicitat înregistrarea mărcii, au fost descoperite o serie de „nereguli” care trebuiau „corectate”.

Biroul de Patente și Mărci din SUA a notificat avocații ducilor de Sussex cu privire la diverse probleme, inclusiv clasificarea incorectă a păturilor de yoga, a coșurilor de picnic și a cărților de rețete. În plus s-a semnalat și existența unor taxe de marcă neachitate în valoare de 11.382 de dolari.

Se crede că Netflix, care tocmai a terminat filmările pentru un show culinar cu Ducesa, preia exploatarea comercială a brandului și se va ocupa inclusiv de plata acestor taxe.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre