Simona Ionescu / Redactor Șef

Modă halucinantă. Cum se poartă gențile scumpe „Pungi de chipsuri”, noul trend care a devenit viral

Modă halucinantă. Cum se poartă gențile scumpe „Pungi de chipsuri”, noul trend care a devenit viral
Anul trecut a lansat gențile de lux sub forma unor saci de gunoi menajer, anul acesta a ajuns viral un alt accesoriu scump, în forma altui obiect care ajunge exact la gunoi. Casa de modă Balenciaga continuă linia de șoc în care s-a lansat de ceva timp și a pus în vânzare genți sub forma unor pungi de chipsuri. Prețul e răvășitor.

Noua modă e halucinantă. Pungile de chipsuri de cartofi transformate în genți pentru femei, care au devenit virale pe internet,                costă aproape 1.800 de dolari. Sunt în mai multe variante de gust și de culoare. Asemănarea cu originalul nu este deloc întâmplătoare.

Noile genți Balenciaga vin în 4 variante de „arome” și culoare. Sunt din piele, au fermoar și costă 1750 de dolari bucata (Instagram)

După ce a lansat și vândut cu 1.800 de dolari perechea sneackers-i murdari și uzați, care arătau ca și când ar fi fost folosiți de un muncitor pe șantier, Balenciaga a propus și genți sub forma unor saci negi de gunoi, care costau tot 1.800 de dolari fiecare. Între timp brandul a fost în miezul unui scandal legat de pedofilie după ce la o prezentare de modă din anii trecuți,  mai mulți copii au defilat având în brațe ursuleți de pluș cu echipamente BDSM.

Gențile ”Pungi de chipsuri”, noul trend scump a devenit viral

Iar când toată lume credea că brățara în forma unei role de scotch, inscripționată cu numele brandului, vândută cu 4.400 de dolari bucata, va fi ultima găselniță a celebrei case de modă spaniolă, Balenciaga a dat o nouă lovitură stilistică. Noile genți – clutch ale brandului au forma și dimensiunea unor pungi de chipsuri de cartofi Lay’s. Costă „numai” 1.750 de dolari bucata.

Iar victimele modei pot opta între patru variante cromatice: albastru deschis, galben, verde și roșu cu negru. Potrivit Hypebeast, geanta de chipsuri Lay’s de 4 dolari a fost transformată într-un clutch de lux din piele, cu fermoar, fiind stilizată în patru „arome” – Original, Salt & Vinegar, Lime și Flamin’ Hot.

Gențile „Pungi de chipsuri”
Trendul genților „Pungi de chipsuri” a devenit viral pe internet, modelele arătând cum se poartă acestea (X)

În timp ce în centrul genții tronează brandul cunoscutului producător de chipsuri, dedesubt e marcat numele casei de modă, păstrând aceleași fonturi. Gențile clutch sunt din piele naturală iar imaginile cu ele sau modele purtându-le au devenit virale pe internet.

Prima astfel de geantă, probabil un prototip, a fost purtată de directorul de creație al brandului Balenciaga, Demna Gvasalia, la spectacolul de absolvire al Acadamy Royal Fine Arts din Anvers în iunie, anul trecut. Anul acesta, gențile au fost prezentate oficial și puse în vânzare.

Sursa foto: Instagram, X

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre