Dan Negru îi face praf pe români. Și televiziunea

Vestea că un român de 17 ani a reușit să facă al patrulea timp din istorie la proba de 200 metri liber, a făcut înconjurul lumii, al internetului, al televiziunilor naționale inclusiv. Cu toate acestea, marea știre nu a fost deloc gustată de publicul român. Concret, românii au trecut cu vederea superba reușită a adolescentului care, în prezent, se pregătește pentru o nouă competiție.
În timp ce lumea a scris pe Facebook, felicitări și ode de bucurie la adresa lui David Popovici, Dan Negru, în stilu-i caracteristic, a privit în profunzime momentul. A vrut să știe ce a însemnat victoria incredibilă a înotătorului din punct de vedere mediatic. Ei bine, în România, nu a însemnat nimic. Știrile despre victoria și performanța tânărului pur și simplu nu au generat trafic. Lumea nu s-a uitat, publicul român e mai curios de viețile maneliștilor decât de performanța unui sportiv tânăr și valoros.
„După toată emoția națională stârnită ieri de David Popovici, 0,3 rtg a fost audiența pe care a facut-o aseara TVR difuzând Campionatul Mondial de Natație. În topul programelor românești tv, performanta românului a fost pe locul 189!
Adică, ieri, alte 189 de programe tv, emisiuni au fost mai urmărite”, a scris, vizibil dezamăgit, Dan negru, pe pagina sa de Facebook.
Cunoscutul realizator și prezentator de televiziune nu s-a oprit la a relata această stare de fapte, ci a mers cu observațiile mai departe. El s-a uitat ce e în trending în momentul de acum. Concluzia: maneliștii sunt la căutare. „Și pe YouTube stăm bine. În top trending rămân Culiță Sterp și Tzancă Uraganu. Altfel, oficial, iubim muzica clasică și apreciem performanțele de orice fel…”, a mai scris Dan Negru, încheindu-și postarea cu un citat din George Eliot: „Falsitatea e ușoară, adevarul e dificil”.
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook