Două personalități ale presei și televiziunii au ales să meargă de acum pe drumuri separate. Ceva nu a mers în proiectul lor, așa că fiecare va rămâne cu propria afacere din media.
Doi giganți din mass media și-au spus adio. Ceva grav s-a întâmplat
Relația dintre Adrian Sârbu și Marius Tucă e cunoscută de toată lumea, așa că nimeni nu s-ar fi gândit că cei doi vor pune stop colaborării lor. Timp de trei ani, Marius Tucă și-a făcut talk show-urile la emisiunea lui Sârbu, Aleph News, dar de la începutul acestui an s-a rupt lanțul de iubire. Potrivit paginademedia.ro, toate emisiunile care vor fi difuzate de acum încolo vor fi doar reluări.
Parteneri și la radio Smart FM
Cei doi coloși au început să colaboreze la începutul anului 2019, iar compania Aleph Media, fondată de Adrian Sârbu, a intrat cu 50% din acţiuni și în postul de radio Smart FM, iar restul îi aparține familiei Tucă.
Postul de radio a fost preluat de Tucă în anul 2015, după ce fondatorul acestuia, Valentin Nicolau, a trecut la cele veșnice. Cei doi sunt acționari în mod egal și la postul de televiziune generalist, Smart TV.
Ce vrea să facă Sârbu cu Aleph News
Primul invitat pe care Marius Tucă l-a avut acum trei ani la Aleph News a fost chiar Adrian Sârbu. Acesta a explicat atunci ce înseamnă acest concept și ce vrea să le aducă românilor în plus. „Acest canal este un univers de informaţii şi de entertaiment pe care îl oferim acestui public.
Aleph-ul m-a obsedat dintr-o vreme a adoslecenţei, când îmi împărţeam viaţa între fotbal şi lectură. Am descoperit povestea lui Borges şi iniţial credeam că am înţeles ceva, dar de fapt nu am înţeles nimic. Unii sunt fascinaţi de ce au văzut, că e unic, nou şi aşa mai departe. Pe unii nici nu îi interesează ce e Aleph. Unii cred că acest produs este un fake şi că nu ar fi jurnalismul care vorbeşte de războiul dintre Ciolacu şi Orban”, a declarat atunci Sârbu.
Conform surselor, despărțirea celor doi patroni media a venit ca urmare a problemelor financiare. Nu mai e niciun secret că postul tv nu a reușit să facă audiența necesară pentru a câștiga sume consistente din publicitate.
Sursă foto: paginademedia
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook