Simona Ionescu / Redactor Șef

Iată filmarea cu bebelușul abandonat de părinți, pentru că nu au vrut să îi cumpere bilet de avion. Ți se rupe inima!

Iată filmarea cu bebelușul abandonat de părinți, pentru că nu au vrut să îi cumpere bilet de avion. Ți se rupe inima!
Ce vremuri trăim oare? Monstruozități la tot pasul. Oameni fără inimă. Indiferența față de semeni aproape că este o realitate cotidiană, dar să îți lași propriul copil ca pe o geantă cu cosmetice inutile, pe banda rulantă de la aeroport, este o situație cu totul ieșită din comun. Despre aceasta vom vorbi în cele ce urmează.

Să începem cu știrea inițială. Un cuplu care nu cumpărase un bilet de călătorie pentru bebelușul lor l-a abandonat la check-in-ul Ryanair de pe aeroportul Ben Gurion din Tel Aviv.

Cuplul, care călătorea cu pașapoarte belgiene, a fost reținut de poliție, potrivit ediției Mirror de miercuri, 1 februarie 2023.

Părinții bebelușului, când și-au dat seama că nu aveau un bilet de avion pentru bebeluș, s-au plimbat pur și simplu până la controlul pașapoartelor, au lăsat copilul, care era într-un scaun auto, și au luat-o la sănătoasa, adică au încercat să își vadă de propriul drum.

Numai că decizia le-a fost întreruptă de un șef de tură, care i-a însoțit pe cei doi ”înapoi la ghișeele de zbor pentru a lua copilul, și a chemat poliția și un agent de securitate. Ulterior, cuplul a luat copilul înapoi”.

Personalul aeroportului, care a văzut incidentul, a alertat poliția, care a luat cuplul la interogatoriu. Reprezentanții Autorității Aeroportuare din Israel au declarat că cei doi soți au ajuns cu întârziere la zborul lor, ghișeul fiind deja închis.

Managerul de la ghișeul Ryanair a declarat, profund șocat: ”Nu am văzut niciodată așa ceva. Nu ne venea să credem ce vedeam”.

Explicație de caz. Ryanair percepe un tarif de adult pentru un copil care folosește un scaun separat, iar bebelușii care călătoresc în poala părinților plătesc aproximativ 25 de lire sterline, potrivit media externă.

Cum a decurs povestea este de domeniul fantasticului

Întrebată angajata aeroportului cum de a fost să vă sune angajaţii de la ghişeul de checking să vă spună ce se întâmplă, Rona Braverman, coordonator, a răspuns: Isterie absolută. Mi-au zis aşa: „E un bebe pe banda de bagaje!„.

Mi-au explicat rapid situaţia şi încotro au plecat părinţii. Am fugit în direcţia lor, i-am ajuns şi i-am ţinut pe loc. Practic le-am explicat că, întâi de toate, trebuie să-şi recupereze copilul! Discuţia a degenerat în strigăte, eu tot repetând că, indiferent de circumstanţe, trebuie să-şi ia copilul înapoi. După ce mama a înţeles că nu cedez, şi-a trimis soţul să recupereze copilul.

„N-au încercat măcar să mimeze un  – Aoleu, am uitat copilul„?

Iar angajații aeroportului Ben Gurion recunosc că povestea i-a şocat. „N-au încercat măcar să mimeze un – Aoleu, am uitat copilul”? – a întrebat reporterul pe reprezentantul de la Aeroport.

Răspunsul a lămurit întreaga poveste: ”Nu, deloc. Cred că şi-au imaginat că ne forţează mâna să le acordăm tratament special, că le eliberăm bilet şi pentru copil, că redeschidem îmbarcarea ori amânăm decolarea. Părinţi tineri, părinţi ca oricare alţii. Nimic care să iasă în evidenţă. Nu-mi pot explica cum le-a trecut prin cap să facă aşa ceva”.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre