Simona Ionescu / Redactor Șef

Jennifer Lopez își extinde afacerile. Ce companii de miliarde de dolari vrea să deschidă

Jennifer Lopez își extinde afacerile. Ce companii de miliarde de dolari vrea să deschidă
Jennifer Lopez are o avere cu valoare netă raportată la 400 de milioane de dolari și dorește să o extindă și mai mult.

Jennifer Lopez are ochii pe un premiu și mai mare decât cele pe care le-a primit de-a lungul timpului. Vedeta pop în vârstă de 51 de ani a spus că ea și logodnicul său Alex Rodriguez au planuri de a-și construi un imperiu din propria marcă.

„De ce să construim o singură afacere de miliarde de dolari, când putem construi chiar trei sau patru? Atunci când Alex a intrat în viața mea, el a spus: Să construim propria ta companie de îngrijire a pielii. Acesta este un vis al tău. Să o facem împreună. Este ca și când cineva îți deschide ochii spre ceva nou, este ca un orizont lărgit”, a spus vedeta.

Jennifer Lopez lansează o linie de cosmetice

Lopez a început să se întâlnească cu Rodriguez în 2017. Cei doi s-au logodit în anul 2019. Cântăreața a anunțat că va lansa o linie de produse de îngrijire a pielii în ianuarie, numită JLO Beauty. Ea a recunoscut, de asemenea, că, atunci când a venit vorba despre linia sa de parfumuri, „nu o ducea bine”.

Cântăreața a mărturisit că își dorește „o bucată mai mare de plăcintă”. Într-un interviu, ea a vorbit și despre puterea ei de femeie. 

„Mă simt tânără și mă simt puternică și vreau să le arăt femeilor cum să fie puternice. A existat mult simbolism în spectacolul de la Super Bowl. Am vrut să fiu în vârful clădirii Empire State Building, precum King Kong, bătându-mi pieptul și spunând: Sunt aici! Tu știai asta? Este un lucru foarte puternic să îți folosești feminitatea și senzualitatea. Suntem aici și contăm. Merităm să fim egali. Trebuie să ne numeri. Știi, nu este ușor. Și în timpul acestei pandemii, cred că oricine a avut un moment în care a fost deprimat sau s-a speriat de ceea ce avea să se întâmple”, a spus ea.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre