Simona Ionescu / Redactor Șef

Meghan Markle și-a anunțat marele proiect. Sunt bani mulți la mijloc

Meghan Markle și-a anunțat marele proiect. Sunt bani mulți la mijloc
Săptămâna aceasta s-a văzut cât de mult îi interesează pe Prințul Harry și pe soția sa, Meghan, problemele medicale din sânul Casei Regale britanice. Într-o mișcare abilă de imagine, pentru a profita de atenția atrasă inclusiv asupra lor, imediat după ce Harry și-a vizitat tatăl în Marea Britanie, cei doi și-au schimbat numele site-ului lor în Sussex.com, folosind astfel apelativul lor regal.

Meghan Markle și-a anunțat marele proiect. La mijloc, așa cum au considerat surse din cadrul Palatului Buckingham, a fost o manevră de a câștiga vizibilitate în contextul în care familia înstrăinată peste ocean a finalizat un contract, iar un alt angajament substanțial ar putea, de asemenea, să nu mai fie reînnoit. Strategia de imagine a avut trei pași. Meghan Markle tocmai l-a făcut pe ultimul, anunțând noul proiect.

Mai întâi, săptămâna trecută, prințul Harry și-a vizitat tatăl, în Marea Britanie. Recent diagnosticat cu cancer, Regele Charles i-a oferit fiului său mai mic o jumătate de oră din timpul său. Suficient însă ca vizita să genereze multe titluri în presa internațională.

Imediat după ce a revenit acasă, a urmat rebranding-ul. Așa cum arătam la începutul săptămânii, rebranding-ul online al ducilor de Sussex vine pe fondul speculațiilor că sunt în căutare de noi companii de producție cu care să lucreze. Acordul lor de 18 milioane de lire sterline cu Spotify s-a încheiat definitiv anul trecut și au existat zvonuri că gigantul de streaming Netflix ar putea să nu-și reînnoiască contractul de 80 de milioane de lire sterline cu ei. Astfel, noul site web este operat de „Biroul Ducelui  și Ducesei de Sussex” și este un „ghișeu unic” pentru toate activitățile lor.

Meghan Markle și-a anunțat marele proiect

Deja atenția era și mai mult atrasă asupra lor. Mai ales că surse din Palat au început deja să spună presei că noul nume al site-ului ar putea fi problematic, având în vedere că alătură însemne regale și acțiuni comerciale, în fond. Totul a fost atent calculat, pare-se. Imediat după rebranding, și cu ochii presei ațintiți asupra sa, Ducesa de Sussex a anunțat un nou proiect: că a început să colaboreze cu rețeaua de podcasturi Lemonada Media, unde va dezvolta și găzdui o serie de emisiuni.

Lemonda Media a anunțat de asemenea colaborarea cu Meghan Markle (Sursa foto: Instagram)

Lemonada va distribui, de asemenea, primul sezon din Archetypes, podcastul pe care l-a făcut Meghan Markle inițial cu Spotify. „Sunt mândră că acum pot împărtăși că mă alătur echipei strălucitoare de la Lemonada pentru a-mi continua dragostea pentru podcasting, a spus ea într-o declarație. Planul nostru de a relansa Archetypes,  astfel încât mai mulți oameni să poată avea acum acces la el, precum și lansarea unui nou podcast dinamic sunt în lucru”.

Activism feminist

Lemonada – o companie fondată de femei – este cunoscută pentru podcasturile Wiser Than Me cu  Julia Louis-Dreyfus, precum și pentru Choice Words cu Samantha Bee. Deși ducesa nu a împărtășit încă tema noii sale serii, Archetypes și-au propus să abordeze problemele cu care se confruntă femeile. Una din fostele invitate, Mariah Carey, de exemplu, a vorbit despre eticheta complexă de „divă”.

Noul podcast este cu siguranță o veste bună pentru Meghan Markle și soțul ei, prințul Harry. Pentru o vreme, rolul lor la Hollywood a părut neclar: încă din iunie 2023, s-au despărțit de Spotify după ce au produs o singură serie Archetypes. Contractul nu a mai fost continuat după ce Spotify au constatat că podcastul lui Meghan Markle nu se bucura de un succes pe măsura onorariului.

Pe de altă parte,  cu excepția serialului documentar Harry & Meghan, proiectele lor cu Netflix – cum ar fi Live to Lead – nu au reușit să facă senzație. Cu toate acestea, cu acest nou podcast, precum și cu viitoarea lor adaptare a romanului de dragoste Meet Me at the Lake, se pare că fostul duo regal își găsește calea spre a face bani, scrie Vogue UK.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre