Simona Ionescu / Redactor Șef

Publicitate înainte de toate. Harry și Meghan profită de boala Regelui ca să își lanseze site-ul „regal”

Publicitate înainte de toate. Harry și Meghan profită de boala Regelui ca să își lanseze site-ul „regal”
Este uimitor cum pot evolua lucrurile în familia regală britanică. Toată lumea s-ar fi așteptat ca pe fondul bolii Regelui Charles, recent diagnosticat cu cancer, relațiile să redevină firești între el și fiul său cel mic.

Însă Harry și soția sa, Meghan, se pare că se ghidează după un singur deziderat: publicitate înainte de toate. Pe repede înainte, cei doi au realizat cum pot profita de pe urma îmbolnăvirii Regelui și au acționat ca să câștige imagine. Cuplul tocmai și-a înlocuit pagina web Archewell cu un site numit Sussex.com. Prințul Harry și Meghan declanșează astfel o nouă dispută cu Familia Regală după ce au lansat aseară un nou site web care folosește titlul lor din Sussex.

Mai precis, profitând de atenția spartiată asupra tuturor membrilor familiei regale pe fondul îmbolnăvirii Regelui și,  considerând că exact în acest context nimeni nu se va război fățiș cu ei, cuplul și-a înlocuit pagina web Archewell cu un site numit Sussex.com care include biografiile lor și enumeră activitățile lor recente.

Așa arată prima pagină a noului site al prințului Harry și al soției sale, Meghan

Conform Daily Mail, care citează surse de la Palat, utilizarea titlului lor din Sussex și a stemei regale într-un site ce pare un demers în scopuri comerciale ar putea provoca reacții din partea Palatului. Una din surse a spus că: „Vor avea probleme reale cu utilizarea Sussex. Este un titlu regal și dacă există cel mai mic  indiciu de comercialism în acest sens, acesta va fi închis”.

Cum arată Sussex.com

Lansarea site-ului a alimentat speculațiile că încearcă să-și revigoreze carierele media folosind numele de familie exact în contextul în care întreaga planetă e cu ochii pe familia regală britanică.

Pagina principală pentru „Biroul Prințului Harry și Meghan, Ducele și Ducesa de Sussex” a fost lansată ieri seară. Conține biografii strălucitoare atât pentru Harry, în vârstă de 39 de ani, cât și pentru Meghan, în vârstă de 42 de ani, precum și cele mai recente știri despre pereche.

Ducele este descris ca un „umanitar, veteran militar, avocat al sănătății mintale și militant pentru mediu”. Soția sa este prezentată ca o „feministă și campioană a drepturilor omului și a echității de gen”.

Harry și Meghan profită de boala Regelui ca să își lanseze site-ul „regal”

Rebranding-ul online al soților Sussex vine pe fondul speculațiilor că sunt în căutare de noi companii de producție cu care să lucreze. Acordul lor de 18 milioane de lire sterline cu Spotify s-a încheiat recent și au existat zvonuri că gigantul de streaming Netflix ar putea să nu-și reînnoiască contractul de 80 de milioane de lire sterline cu ei.

Astfel, noul site web este operat de „Biroul Ducelui  și Ducesei de Sussex” și este un „ghișeu unic” pentru toate activitățile lor. Sussex.com este minimalist prin design și prezintă o fotografie mare a cuplului pe pagina principală.

Are legături cu Fundația Archewell și Archewell Productions, precum și cu controversatul site web Sussexroyal.com lansat în 2020 odată cu decizia lor de a se retrage ca membri ai familiei regale.

Sursa foto: Instagram, Sussex.com

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre