Regele Charles a lansat RE:TV în speranța de a găsi soluții pentru criza climatică. „Timpul de a acționa este acum”, se arată într-un mesaj care îi întâmpină pe vizitatorii site-ului organizației nonprofit.
Dorința RE:TV, este să ofere o platformă pentru soluții climatice inovatoare. Organizația colaborează cu echipe locale pentru a filma videoclipuri care promovează acțiunile pentru climă. Până în prezent, au fost produse peste 70 de astfel de scurtmetraje.
Care au fost celebritățile care au sărit în ajutorul Suveranului
Inițial, videoclipurile RE:TV au fost distribuite prin intermediul unor platforme precum Amazon Prime și Bloomberg. La doar două luni de la intrarea pe Youtube, RE:TV a partajat deja peste 50 de videoclipuri de lungă durată și scurtmetraje cu o audiență de aproximativ 16.000 de abonați.
O vizită pe canalul RE:TV de pe YouTube dezvăluie efortul pe care Regele Charles l-a făcut pentru a vorbi despre conservarea mediului. O postare recentă face o cronică a „50 de ani de discursuri pentru planetă”, recrutând câteva celebrități care să se facă ecoul cuvintelor ecologice ale regelui. Printre vedetele care colaborează cu regentul britanic se numără actori precum Idris Elba și Glenn Close, precum și vedeta Youtube, Jack Harries.
„Cred că am uitat uneori că facem parte din natură”
Charles, care a fost cândva imaginea canalului JacksGap s-a reinventat ca un apărător al climei. „Cred că am uitat uneori că facem parte din natură. Așa că ceea ce facem lumii din jurul nostru ne facem în totalitate nouă înșine. Trebuie să dezvoltăm o abordare care pune natura în centrul întregului proces, să facem un profit pentru natură”, a spus monarhul Marii Britanii în primul videoclip încărcat pe canalul de Youtube RE:TV.
Potrivit Variety, scurtmetrajul „50 de ani” a fost produs de Atomized Studios și regizat de Anatole Sloan. Discursurile se întind pe parcursul a zeci de ani de mandat al lui Charles ca prinț de Wales, el continuând să lupte pentru schimbări substanțiale.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook