Un prezentator tv spune de ce e bine că s-a propagat știrea falsă cu Elon Musk

Până să se demoleze mitul venirii noului patron Twitter în România, veștile au circulat cu viteza luminii. Pe un balon din centrul Bran-ului o proiecție luminoasă îi ura bun venit celui mai bogat om de pe planetă, Elon Musk. Asta era înainte de petrecere. Și în timpul ei. Apoi, primarul comunei Bran a început să facă declarații.
„Nu pot să spun că i-am văzut sau nu pe Elon Musk şi pe Angelina Jolie, pentru că aveau măşti, erau pictaţi pe faţă, nu pot să ştiu cine erau”, le-a spus acesta ziariștilor. Au fost, evident, inclusiv știri în care se prezentat „ce a mâncat Musk la Bran”. Sau „ce femei i-au ținut companie”. În final, surse din MAI au relatat presei că miliardarul nu a călcat în România.
Radu Buzăianu, celebrul realizator al emisiunii „Buna, România!”, de pe B1 TV, vine să pună punctul pe i în toată povestea cu Elon Musk venit la petrecere pe plaiuri mioritice, mai exact în castelul lui Dracula.
„Dar nu e, mă, nicio pierdere colosală că n-a venit Musk. Era un branding al localității Bran pe turism. Da’ și așa, putem să spunem că ăla e castelul care s-a zvonit într-un an că ar fi fost închiriat de Elon Musk. Și de aici merge legenda. Nu e ca și cum castelul Bran e consacrat pe fapte reale. 🤦♂️ Pui apoi o doamnă să le prezinte turiștilor: aici, pe patul acesta, legenda spune că ar fi petrecut o noapte Elon Musk și Angelina Jolie. Importantă e consecvența.
Dacă o ținem așa 10 – 15 ani, nu își mai pune nimeni problema că n-ar fi fost”, a scris acesta, ironic, pe rețelele de socializare. Radu Buzăianu a continuat, într-o altă postare: „Eu aș merge pe dovedirea nevinovăției. Noi îl acuzăm pe Elon Musk că ar fi fost. El trebuie să dovedească faptul că n-a fost”
Sursa foto: Instagram
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook