Simona Ionescu / Redactor Șef

Vlad Petreanu a bătut recordul pe care nu și-l dorește nimeni. E incredibil ce a ajuns să facă – Exclusiv

Vlad Petreanu a bătut recordul pe care nu și-l dorește nimeni. E incredibil ce a ajuns să facă – Exclusiv
Vlad Petreanu a bifat, în vara acestui an, un deceniu de când le românilor diminețile mai frumoase pe frecventele Europa FM. Iar la finalul acestei săptămâni a bifat cel mai nedorit record din viața sa.

Cunoscutul jurnalist Vlad Petreanu a bătut recordul pe care nu și-l dorește nimeni. Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciași jurnaliști români. Face presă din 1990. „Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna şi fac asta (deja!) de peste 25 de ani – jurnalism, la ziare, la televiziuni, la radio, mai bine sau mai rău. M-a ferit Dumnezeu, dar şi educaţia de-acasă, să-mi ia celebritatea minţile. În televiziune, e o boală profesională comună. Ca jurnalist, prefer postura clasică, de observator, celei „moderne”, de vedetă. Sunt un demodat”, mărturisește jurnalistul.

Vlad Petreanu a bătut recordul

La finele acestei săptămâni, jurnalistul de la Europa FM a venit în fața prietenilor și fanilor de pe Facebook și a făcut o mărturisire șocantă: Vlad Petreanu a bătut recordul. Cât despre record, e unul pe care, sincer, nu și l-ar dori nimeni.  Dar postarea lui s-a viralizat. Sute de oameni și-au dat cu părerea.

„Am bătut recordul! Mai mult de o oră în așteptare la un call-center. Am lăsat telefonul pe speaker și mi-am văzut de treabă. Am închis după o oră ș-un minut că mi-era că rămân fără baterie. Numele deținătorului acestui nou record, iStyle. Felicitări! Ați învins cu peste 5 minute precedenții campioni, Raiffeisen!”, a relatat jurnalistul care, după ce a pierdut enorm de mult timp la telefon, a rămas, după cum se vede, și cu problema nerezolvată.

Cei mai mulți români au pățit-o și ei

Românii care au diverse probleme de rezolvat și sunt nevoit să apeleze call center-urile diverselor instituții, au muscat-o și ei. Oamenii nu au ezitat și i-au povestit lui Vlad Petreanu propriile experiențe. Unele care dovedesc cât de „important” este, în realitate clientul, pentru toate acestea.

„Recordul meu la Raiffeissen (mă rog, firma de call center) a fost de o oră și 10 minute. Tembeli…”, i-a scris cineva. O altă persoană a relatat ce se întâmplă cu apelurile către unul din marii furnizori de energie din România: „La Enel după o oră se întrerupe. Și apoi o iei de la început”.

Sursa foto: Facebook / Vlad Petreanu

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre