3 obiceiuri nocive la care trebuie să renunțăm urgent când mergem la sala de fitness

3 obiceiuri nocive la care trebuie să renunțăm urgent când mergem la sala de fitness
Suntem constant inundați de cele mai noi tendințe în modă care se presupune că ne vor ajuta să avem corpul visurilor noastre. Deși internetul conține multe sfaturi grozave, există de asemenea și o mulțime de obiceiuri pe care ar trebui să le eliminăm. Problema este că a fi sănătos nu trebuie să fie complicat. Iată tendințele de care ar trebui să stați departe, potrivit profesioniștilor din fitness, deoarece acestea nu vă vor ajuta cu adevărat să vă atingeți obiectivele.

Lucratul focusat integral pe arderea de calorii

În timp ce antrenamentul este o modalitate excelentă de a ajuta la scăderea în greutate, trebuie evitate exercițiile focusate doar pe eliminarea kilogramelor în plus. Specialiștii recomandă să vă concentrați asupra beneficiilor pe care exercițiile le au asupra asupra sănătății generale. De asemenea, beneficiile mentale sunt și ele cât se poate de importante, astfel că 30 de minute de efort vă pot ajuta inclusiv să vă relaxați mental. 

Ne e frică să ridicăm greutăți

Sursa foto: Pinterest

Multe femei sunt absolut îngrozite să pună piciorul în secțiunea de antrenament cu greutăți din sala de gimnastică, temându-se de aspectul „voluminos”. Angela Gargano, antrenor de fitness pentru vedete, explică faptul că ridicarea greutăților nu te va face să arăți mai mare. Ea spune: „Destul cu asta; ridicarea nu te face voluminoasă … ridicarea greutăților îți va tonifia corpul. ” Adevărul este că pentru a deveni „voluminoase”, ar trebui să faceți modificări semnificative în dietă cu scopul specific de a construi mușchi. În schimb, incorporarea antrenamentului cu greutăți în rutina dumneavoastră vă poate oferi o multitudine de beneficii, inclusiv protecția oaselor, o creștere a ritmului metabolismului și reducerea stresului.

Nu ne luam niciodată o zi liberă

De multe ori, ne păcălim crezând că dacă ne intensificăm antrenamentul și nu ne luăm niciodată zile libere, ne vom spori mult rezultatele în mult mai puțin timp. Acest lucru este total fals. Specialiștii spun că odihna și recuperea nu înseamnă că vă veți ieși din ritm, ci din contră. Rezultatele efortului depus se văd atunci când ne odihnim și ne recuperam fizic, pentru că reconstruirea și repararea țesutului muscular se face în timpul odihnei, atunci când este însoțită de nutriție adecvată, hidratare și somn