De acum încolo iată ce puteți face cu păpușile Barbie stricate. Informația e „caldă” și vine chiar de la compania care produce celebrele păpuși Barbie.
Poate nu știați acest detaliu, dar păpușa Barbie are o vârstă venerabilă: 62 de ani. Povestea ei începe în anul 1959 când americanca Ruth Handler, inspirată de păpușa germană Bild Lilli, și-a convins soțul, acționar la fabrica de jucării Mattel, să lanseze prima păpușă-adult în SUA – Barbie.
Aceasta a ajuns cea mai bine vândută jucărie pentru fetițe din întreaga lume. Numele păpușii a fost inspirat de fiica celor doi, Barbara. Numele complet al păpușii este Barbie Millicent Roberts. Există sute de modele de păpuși Barbie, care au o garderobă complexă, ce a evoluat odată cu moda. În timp, păpușa a primit nenumărate accesorii, de la mașină la casă. Au apărut și prietene care să-i țină companie, dar și un iubit, Ken, prieteni și rude.
Upgrade în ton cu vremurile
În 2009, când păpușa Barbie a împlinit 50 de ani, 50 de designeri celebri, printre care de Diane von Fürstenberg, Calvin Klein, Anna Sui și Michael Kors, au creat ținute speciale pentru păpuși. De curând, Barbie a trecut prin cel mai important upgrade din ultimele decenii: trei noi siluete (înalta, voluptuoasă și minionă), noi fizionomii și tonuri de culoare a pielii, plus o mulțime de coafuri și ținute.
View this post on Instagram
Cu așa o istorie, e de la sine înțeles că în mai toate casele de pe planetă există păpuși, accesorii, sau resturi ale acestora din universul Barbie.
Ce puteți face cu păpușile Barbie stricate
Producătorul de jocuri şi jucării Mattel a dezvăluit, luni, un nou program de reciclare pentru produse deteriorate sau care nu mai sunt utilizate. În primul rând sunt vizate păpuşile Barbie, maşinuţele Matchbox şi produsele pentru construit din seria Mega, informează AFP, marţi. Consumatorii interesaţi pot accesa site-ul web al companiei, pot imprima, gratuit, o etichetă de expediţie ( costurile de transport vor fi suportate de companie) şi pot trimite la fabrică jucăriile uzate prin intermediul serviciilor poştale.
Odată recepționate jucăriile stricate, compania va sorta produsele în funcţie de tipul de material şi le va recicla. Altfel spus, păpușile vor merge la topit iar din ele se vor face altele, noi.
Jucăriile care nu pot fi reciclate pentru a fabrica unele noi, Mattel se angajează să le transforme în articole de calitate inferioară sau în energie.
Programul vizează iniţial doar mărcile Barbie, Matchbox şi Mega. Dar şi alte mărci vor fi adăugate ulterior, a mai anunțat Mattel.
Acest program, numit „Mattel PlayBack”, ar trebui să ajute compania să îşi atingă obiectivul de a utiliza în exclusivitate materiale reciclate, reciclabile sau bioplastic (biomasă sau biodegradabile) până în anul 2030 la fabricarea tuturor jucăriilor şi a ambalajelor acestora.
Lansat pentru început în Statele Unite şi Canada, programul va fi extins în Franţa, Germania şi Regatul Unit prin intermediul partenerilor, au mai anunțat reprezentanții Mattel.
Sursa foto: Instagram, Mattel.com
O femeie din Anglia spune că a fost răpită de extratereștrii de 50 de ori. Are și dovezi
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook