Trebuie să țineți cont de faptul de că pierderea în greutate este un proces care durează și că rezultatele nu se pot vedea peste noapte, astfel că dieta Fix la fix e de ajutor pentru că accelerează metabolismul, efectele fiind pe termen lung.

Pe lângă o dietă este important să faci și exerciții fizice. Acestea reprezintă un alt element cheie în menținerea unei greutăți sănătoase sau în procesul de pierdere în greutate. În plus, exercițiile fizice fac parte dintr-un stil de viață sănătos. Ele trebuie practicate cu regularitate inclusiv de persoanele care nu doresc neapărat să slăbească.

„Toată lumea ar trebui să fie activa fizic, să facă mișcare moderată cu regularitate deoarece în acest fel protejează inima, reducând riscul de boli cardiovasculare”, explica dr. Lee Kaplan, directorul Institutului de Obezitate, Metabolism și Nutriție din cadrul Spitalului General Massachusetts, Statele Unite ale Americii, conform Capital.ro.

Somnul este un alt element cheie pentru pierderea în greutate, fiind recomandate 7-9 ore pe noapte iar nivelul stresului trebuie redus prin practicarea tehnicilor de relaxare sau prin meditație.

Nu renunța la dietă din cauza foamei

Indiferent de dieta pe care o țineți, trebuie să nu renunțați la ea din cauza foamei.

Evită să mănânci la micul dejun pâine alba, covrigi, brioșe sau gogoși pentru că au un conținut bogat în carbohidrați procesați. Optează în schimb pentru alimente bogate în proteine. De exemplu: ouă sau iaurt grecesc amestecat cu semințe de chia și fructe de pădure. Vei descoperi că senzația de sațietate se menține timp îndelungat.

Carbohidrați bogați în fibre

Carbohidrații bogați în fibre sunt așa-numiții carbohidrați buni, care nu îngrășa. Fibrele îmbunătățesc controlul glicemiei, ajută la scăderea colesterolului. Totodată, reduc riscul de boli cronice cum ar fi diabetul zaharat, cancerul colorectal și bolile de inimă.

Așadar, alimentele bogate în fibre sunt legumele și leguminoasele precum broccoli, spanac, varză de Bruxelles, cartofi dulci, fasole uscată sau linte și fructe precum mere, pere, fructe de pădure și portocale.

O dietă bazată pe legume și fructe nu numai că ajută la pierderea în greutate, ci previne inclusiv instalarea bolilor cronice, precum diabetul zaharat, bolile cardiovasculare, etc. Legumele și fructele conțin o varietate de vitamine, minerale și fitonutrienți, inclusiv fibre și apa, crescând senzația de sațietate.

Consumă alimente bogate în proteine slabe, grăsimi sănătoase și fibre. Cele mai recomandate sunt: ouă, piept de pui sau curcan fără piele, fasole, linte, produse lactate degresate, ton. De asemenea intră pe listă și: somon, tofu și alte alimente din soia, nuci, alune de pădure, migdale, caju.

Dieta Fix la fix

Dacă ești în căutarea unei diete și niciuna nu ți-a făcut pe plac poți urma dieta Fix la fix, una dintre dietele de slăbit ușor. Aceasta este destul de permisivă în privința meniului. Nu se axează în mod special pe acesta ci pe orele la care trebuie luată masa.

Așadar, dieta are ore fixe la care trebuie să iei masa precum: la ora 07:00 se ia micul dejun, la ora 10:00 gustare, ora 13:00 prânzul, ora 16:00 gustare și ora 19:00 cina.

Pe lângă faptul că ajută la pierderea în greutate într-un mod sănătos, fără înfometare, aceasta are și rolul de a accelera metabolismul. În plus, prin această dietă se reglează lanțul glicemic, dispare senzația de foame agresivă, crește rezistența în fața poftelor și, nu în ultimul rând, se îmbunătățește tranzitul intestinal.

Sursa foto: Pixabay

Alimente care îți strică dantura. Ce nu ar trebui să mânânci des

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp