Dieta cu supe este o propunere care pornește de la faptul că supele și ciorbele sunt bogate în legume și au puține calorii. În plus, are multă verdeață.

Dieta pe bază de supă. Ce spun oamenii de știință

Au fost studiate persoanele care consumă regulat supă, în comparaţie cu cei care nu consumă deloc supă, potrivit Healthline.

Unele studii sugerează că supa poate ajuta la creşterea stării de saţietate. Astfel, consumul regulat de supă poate ajuta la reducerea numărului de calorii pe care le consumi pe zi. Desigur, au fost luate în considerate diferenţele culturale sau genetice între indivizii care mănâncă regulat supă şi cei care nu fac asta.

În general, sunt necesare studii mai riguroase şi pe termen lung pentru a confirma beneficiile potenţiale de pierdere în greutate în urma consumului de supă.

La fel ca în cazul altor diete cu conţinut scăzut de calorii, cea mai mare parte a greutăţii pierdute în 5-10 zile este probabil din cauza apei şi mai puțin a pierderii de grăsime.

Dieta cu supe. Beneficii și dezavantaje

Dietele cu supă pot oferi beneficii suplimentare, cum ar fi:

  • nutrimente esenţiale
  • aport crescut de fibre
  • aport crescut de apă

Cu toate acestea, reţineți că doar 1 sau 2 săptămâni de aport crescut de legume, fibre şi apă este puţin probabil să aibă beneficii semnificative pentru greutatea şi sănătatea ta pe termen lung, cu excepţia cazului în care vei alege să urmezi o altă dietă, mai durabilă.

Cu excepţia dietei cu ciorbă de fasole, unul dintre cele mai mari dezavantaje ale dietelor cu supă este că majoritatea acestora nu trebuie să fie urmate mai mult de 5-10 zile.

Prin urmare, dacă nu ai o dietă mai durabilă la care să faci tranziţia, probabil că îţi vei recăpăta greutatea pe care ai pierdut-o.

Dietele cu supe au devenit populare pentru capacitatea lor de a te ajuta să pierzi o cantitate semnificativă de greutate în doar 5 – 10 zile.


Ce este migrena și cum vă dați seama că nu e o durere banală de cap

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp

Parteneri