Cei care se luptă cu problema greutății excesive pot răsufla ușurați. Nutriționistul Mihaela Bilic le oferă un pont prețios care îi poate ajuta să intre într-o formă suplă fără să își cântărească mâncarea din farfurie.

Trucul medicului Bilic este atât de simplu, însă atât de logic încât cu siguranță vei spune „Uau! Eu cum nu m-am gândit la asta!”.

Ca să slăbiți trebuie să dormiți mai mult, susține medicul

Somnul este singura activitate incompatibilă cu mâncatul, deci dormiți până târziu, spune Mihaela Bilic.

„Diminețile de weekend sunt un prilej perfect sa leneviți, sa dormiți pană mai târziu. Iar daca se face ceasul 11:00 si n-ai mâncat nimic, cu atât mai bine- micul dejun se poate combina cu masa de prânz într-un singur episod alimentar numit brunch”, a spus îndrăgita doctoriță

Astfel, cu doar două mese pe zi, aveți mai multe șanse să slăbiți slăbiți și, evident, eforturile sunt mult mai mici în acest proces.

Dr. Bilic a dat și un exemplu de brunch, consistent, sănătos și delicios:

„Brunch dublu (adică pentru doi) cu un fel de salată Cesar destructurată: felii de bacon crocant, felii de piept de pui la grătar, fulgi de parmezan, ouă moi, salata verde (cât mai multă), crutoane (se rumenesc mai bine cu un pic de unt) si felii de avocado
-somon la tigaie cu spaghete de dovlecei, fenicul si varză kale.

Sunt un mare fan al dovleceilor si va recomand această metoda de preparare: tăiați subțiri precum spaghetele si opăriți 2 min in apă sau zeamă de supă. Merg foarte bine si 2-3 linguri de sos teriyaki adăugate în tigaie, după ce s-a rumenit somonul”, a scris Mihaela Bilic pe pagina sa de Instagram.

Nutriționista a mai spus, cu o altă ocazie, că există o licoare care ajută la topirea grăsimilor, iar aceasta este cafeaua.

Așadar, nu săriți peste ceașca cu cafea, pe care trebuie să o beți fără lapte și neîndulcită ca să ajungeți la greutatea ideală.