Angi Cobuț de la ”Cu capu-n zori” ne învață cum să facem păstrăv cu sos verde și legume la abur. Peștele este cu adevarat o hrană bună pentru creierul nostru. Acesta este usor de digerat si este bogat in proteine, și vă va umple sângele cu aminoacizi.

Alături de somon, ton, anșoa și hering, păstrăvul este in topul pestilor cu continut mare de acizi grași omega-3.  Acizii grași omega-3 conținuti din plin în pește determină reducerea colesterolului LDL, care îngroașă arterele, cresc colesterolul benefic HDL. Micșorează presiunea sângelui și previn accidentele vasculare cerebrale ajutând sangele să nu se coaguleze.

Conopida, o minune pentru organism

Conopida este și ea o minune pentru organism. Are beneficii antiinflamatorii și contribuie la buna funcționare a inimii, menține echilibrul hormonal, stimulează sănătatea ochilor și previne dezvoltarea unor diverse afecțiuni. Alături de varză, broccoli și varza kale, conopida face parte din aceeași familie de legume.  Morcovul este sinonim cu sănătatea ochilor și a vederii. Broccoli conţine fibre solubile şi insolubile în cantităţi mari, vitamina C în cantităţi uriaşe şi vitamina K, extrem de necesară pentru o bună circulaţie sanguină.

Ingrediente:

Păstrăv 

Baby morcovi

Broccoli

Conopidă

Ardei roșu și galben

Ulei de măsline 

Sare, piper, patrunjel

Ingrediente pentru sos verde

Ulei de măsline, usturoi, pătrunjel și sare

Mod de preparare:

Curățăm peștele, îl asezonam cu sare și piper, iar mai apoi îl prăjim într-o tigaie cu puțin ulei de măsline.

Într-o oală punem apa la fiert, așezăm pe deasupra o sită si adăugăm legumele. Acoperim cu un capac si le lăsăm câteva minute, ideal ar fi să rămână „al dente”.

Mod de preparare sos verde:

Într-un bol se pun usturoi, pătrunjel, ulei de măsline, sare și o linguriță de suc de lămâie. La final se amestecă și se toarnă peste pește și legume.

Poftă bună!

Un aperitiv deosebit. Sticksuri cu Feta si susan

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp