Când vine vorba de celebritate, America a dat multe vedete de „clasa A”. Un studiu însă a relevat că regina Elisabeta este în primele cinci poziții când vine vorba de faima globală. Studiul a fost efectuat pentru un documentar care marchează aniversarea de 95 de ani a suveranei. Astfel, cercetarea a luat în calcul 37 dintre cele mai cunoscute celebrități la nivel mondial, ce fac parte din nouă familii diferite.
S-au luat în calcul o serie de factori, printre care și articolele din presa online din peste 65 de țări, care fac referire la regina Elisabeta, dar și la cele 37 de vedete. Studiul a durat din ianuarie 2017 până în martie 2021, iar rezultatele au fost surprinzătoare.
Regina Elisabeta, în primele cinci branduri globale. E mai tare ca Beyoncé și Kim Kardashian
Cercetările arată că marca personală a reginei Elisabeta este de 16 ori mai mare decât cântăreața Beyoncé și de șase ori mai mare decât Kim Kardashian și fondatorul Microsoft, Bill Gates. De asemenea, este de aproape trei ori mai mare decât cea a lui Oprah Winfrey și de 23 de ori mai mare decât cea a familiei Beckham.
Monarhia britanică, raportată ca instituție, este al cincilea brand despre care se vorbește în lume, după Facebook, Amazon, Google și Apple și este înaintea unor jucători mondiali uriași de băuturi răcoritoare și articole sport. Experții de marcă și de afaceri intervievați în program estimează valoarea mărcii familiei regale la aproximativ 71 de miliarde de lire sterline. Valoarea mărcii personale a reginei a fost estimată la aproximativ 35 de miliarde de lire sterline.
Cercetările programului au constatat, de asemenea, că marca reginei a rămas constant pozitivă în istoria recentă, în ciuda consecințelor relațiilor publice din evenimente precum scandalul din jurul prințului Andrew și relația deteriorată cu prințul Harry și interviul cu Oprah Winfrey.
Foto: Facebook
Catherine Zeta-Jones și Michael Douglas, mândri de frumoasa lor fiică. A împlinit 18 ani și seamănă teribil cu mama
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook