Cine va conduce conduce mașina prințului Charles rămâne de văzut în perioada următoare. Mașina electrică cu numai 7.000 de mile al bord e scoasă la vânzare. Este vorba de o mașină Tesla.
Tesla Model S, care e pe piață de numai șase luni, a fost împrumutată de Elon Musk gospodăriei lui Charles pentru a încerca un mod de transport ecologic. Charles, care are, ca și tatăl său, preocupări ecologiste, a fost văzut de multe ori alături de șoferul personal, deplasându-se cu mașina, scrie Daily Mail. Mașina atinge o viteză de 150 de mile per oră (mph). Lui Charles i-a plăcut atât de mult mașina, încât a primit perioada de împrumut prelungită înainte de a o restitui.
Și până să primească (cu împrumut) această mașină, gospodăria lui Charles beneficia de o altă mașină ecologică, un Jaguar I-Pace electric.
Cine va conduce mașina Prințului Charles
Se crede că prințul Charles a iubit mașina atât de mult încât a primit perioada de împrumut prelungită înainte de a o înapoia către Tesla. Mașina, care are o autonomie de 405 mile. Poate accelera de la 0 la 60 mph în doar 3,1 secunde. Aceasta a fost cumpărată recent de webuysupercars.com.
În continuare, mașina a fost pusă spre vânzare cu 82.000 de lire sterline de către dealerii de automobile de lux Castle Motors. Pe pagina web a dealerilor, cu litere mici, e mențoionat faptul că a fost folosită de prințul Charles. Se așteaptă ca mașina să fie vândută în curând. Asta deoarece e un model foarte nou. Oricine comandă astăzi un nou Tesla Model S în Marea Britanie nu se așteaptă să i se livreze mai devreme de sfârșitul anului viitor.
Mașinile regale scoase la licitație
Tesla folosită de Charles a ieșit pe piață la mai puțin de două luni după ce un Ford Escort Ghia 1.6 berlin cumpărat de Charles cadou de logodnă pentru prințesa Diana a fost vândut la licitație pentru 52.640 de lire sterline.
De asemenea, un Range Rover folosit de prințul William și soția Kate a fost licitat în luna mai pentru 50.625 de lire sterline. Suma a depășit cu 10.000 de lire sterline estimarea sa de pre-vânzare.
Ce planuri au cumpărătorii mașinii Tesla
Phil Corker, șeful achizițiilor de la webuysupercars.com, a declarat: „Am cumpărat Tesla pe care prințul Charles o folosise în ultimele luni printr-un sfat de la un contact de la Tesla. Am vizitat castelul Windsor pentru a obține câteva fotografii ale mașinii și pentru a promova fundalul utilizării sale anterioare. Am vorbit cu personalul de securitate de acolo, care ne-au permis să facem câteva fotografii ale mașinii în teren.
Bineînțeles că utilizarea anterioară face mașina mai interesantă. Prin urmare, permisiunea de a face fotografii la Windsor a fost importantă pentru noi. Elementul cheie al acestui lucru în mintea mea este să subliniez trecerea pozitivă la utilizarea mașinilor electrice. Și, poate, să subliniez că politicienii (…) ar trebui să fie văzuți că le folosesc ei înșiși.
Presupunem că prințul Charles va primi un Range Rover complet electric, când va fi disponibil. Deoarece acesta este producătorul cu care are cea mai puternică asociere. Și, desigur, este văzut ca un brand britanic și fabricat în Marea Britanie”. Charles a fost văzut pentru prima dată în Tesla Model S în februarie anul acesta. Atunci îl vizita pe tatăl său, prințul Philip, la spitalul King Edward VII din Londra.
Ce mașini ecologice mai are Charles în garajul regal
Prințul este de mult timp un fan al energiei verzi. El are în garaj Jaguar I-Pace de 60.000 de lire sterline, din 2018. De asemenea, a transformat, în 2008, mașina sportivă Aston Martin DB6 Volante, pentru a funcționa cu un combustibil alternativ bio-bio „verde” fabricat din vin englezesc și zer din brânzeturi.
Se spune că combustibilul amestecat cu carburant cu cifră octanică ridicată, cunoscut sub numele de E85, conține doar 15% benzină fără plumb, a îmbunătățit performanțele mașinii clasice, făcându-l și mai puternic. Prințul William și Kate au condus mașina – decorată cu panglici și baloane – de la Palatul Buckingham la Clarence House în ziua nunții lor din 2011, după ce s-au căsătorit în Westminster Abbey.
Sursa foto: Instagram, Daily Mail
Suntem interesați de METEO, dar puțini știu cine e românul care a înființat prima stație meterologică
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook