Cum merge afacerea cu haine a Margheritei de la Clejani care are deja o oarecare vechime pe piață? Oficial, Margherita a renunțat la muzică pentru a se face designer vestimentar. Noua ocupație îi ocupă tot timpul și trebuie să o țină deoparte de droguri, cu care a avut probleme în trecut.
De-a lungul timpului numele său a fost implicat în multe scandaluri, dar acum Margherita s-a cumințit și s-a făcut femeie de afaceri. Fiica Vioricăi și a lui Ioniță de la Clejani deține acum un atelier de haine. Pe lângă faptul că ea dă designul colecțiilor, mai face și altceva, demers în care și-a cooptat și mama. Tata și Fulgy încă nu sunt prezenți, fizic.
Cum merge afacerea cu haine a Margheritei
Brandul și l-a numit după numele ei. Iar piesele vestimentare vândute sunt pentru femei și bărbați. Are costume, rochii, salopete, accesorii și treninguri pentru femei. Iar reclamă ținutelor le fac ea și mama ei.
Da, ați citit bine, Margherita și Viorica de la Clejani pozează pentru prezentarea fiecărui produs în parte pentru magazinul online al tinerei.
Câți bani câștigă Margherita din afacerea cu haine
Cel mai ieftin produs din portofoliul Margheritei costă 120 de lei și este un turban. Acesta are și un nume – „Je susi formidable”. Fiica Clejanilor vinde costume cu prețuri între 1590 și 2190 de lei. Un sacou cu flori costă 600 de lei, rochiile sunt de la 600 la 1790 de lei. Amatoarele de treninguri scumpe, le vor găsi aici. Sunt trei modele, la 1139 și 1390 de lei bucata.
Magazinul vinde și rochii de ocazie. Aici însăși Margherita de la Clejani îmbracă rochiile și se lasă fotografiată pentru a le prezenta.
La acestea nu s-a pus prețul pe site, urmând să fie comunicat fiecărui client în parte. Rochiile de ocazie sunt cusute manual și se folosesc materiale prețioase.
Sursa foto: Marcle
Andreea Esca și-a grăbit fiica să plece de acasă. De ce crede că e bine să stea singură
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook