După ce fostul iubit a demonstrat, zilele trecute, cum celebra casetă cu imagini din intimitatea lui și a vedetei au fost atent orchestrate, inclusiv de mama ei, cu scopul de a o face celebră, acum, Kim Kardashian dovedește că e în continuare fără scrupule când vine vorba să își crească notorietatea brandului și cifra vânzărilor.
Fondatoarea liniei de lenjerie Skims a decis să dezbrace vedete, pentru a-și face reclamă. Și a ales atent. Unele foarte cunoscute dar care, în ultima perioadă, nu au mai fost în prim planul reflectoarelor. Astfel că și acestea au acceptat propunerea, aceea de a se asocia cu mogulul media, tocmai pentru a mai trăi câteva sclipiri de popularitate.
Kim Kardashian, fără scrupule: a ales vedete „uitate” și le-a dezbrăcat
Actrița Brooke Shields (Laguna albastră), 57 de ani, cântărețele Becky G, 25 de ani, și Cassie, 36 de ani, actrița, scriitoarea și gazda TV Chelsea Handler (Să fie război, Un halloween de pomină), 47 de ani, actrița Juliette Lewis (Născuți asasini, Promotoriul groazei), 49 de ani, și actrița și cântăreața transgender Indya Moore (Scapă dacă poți!, viitorul Aquaman), 27 de ani, sunt fețele celei mai noi campanii pentru lenjeria intimă a lui Kim Kardashian.
View this post on Instagram
Cele șase vedete s-au dezbrăcat pentru ședințele foto, și vorbesc despre modul în care sutienele brandului pot da putere femeilor de orice vârstă. Mai mult decât atât, conform contractului, vedetele au distribuit și pe propriile rețele sociale imaginile cu ele dezbrăcate.
Vedetele se laudă dezbrăcate
„Nu am simțit niciodată sutiene atât de confortabile și eliberatoare”, spune Lewis în exclusivitate pentru Page Six Style. „Fiecare piesă s-a simțit cu adevărat ca o a doua piele și m-a făcut să mă simt liberă! Abia aștept să le port în fiecare zi”.
View this post on Instagram
Într-o postare pe Instagram Reel care pune în evidență vedetele campaniei, Handler a recunoscut că i-a luat ceva timp pentru a-și accepta corpul. „Îmi acopeream sânii cu bandă adezivă înainte de a merge la școală, a spus comedianta despre sânii ei, adăugând: Mi-a luat până la 40 de ani să înțeleg cu adevărat că sânii mei sunt grozavi”.
Shields a împărtășit și ea câteva imagini cu ea în piesele le lenjerie intimă, pe contul ei de Instagram, scriind: „Sunt atât de onorată și încântată să fiu în prima campanie de sutiene @SKIMS. Pot spune cu sinceritate că aceste sutiene sunt ceva în care toate ne putem simți încrezătoare și confortabile”.
Cântăreața Becky G declară că „mama mea este cu siguranță eroina mea cu sâni”, postând și ea propriile fotografii de la ședința de promovare, prezentând patru stiluri și culori diferite de sutiene. „Așa cum îmi place să spun, arată-i, nu-i ascunde”, a scris ea.
„Mai multe femei ar trebui să aibă încredere să-și arate sânii și mi-a plăcut să fac parte din această campanie pentru pentru a sărbători asta!”, a postat și Chelsea Handler pe Instagram.
Nu sunt ieftine deloc sutienele lui Kim Kardashian
Colecția de sutiene a lui Kim Kardashian va fi lansată oficial pe 27 septembrie și va cuprinde 15 modele diferite în nuanțele neutre caracteristice.
Pe lângă celebrități, 50 de femei – de la chelnerițe de fast-food la directori executivi – participă la campania de promovare a sutienelor „pentru a sublinia dedicarea brandului de a oferi modele fără vârstă pentru femei din toate stilurile de viață și mediile culturale”, conform unui comunicat de presă transmis în acest sens. Sutienele vor fi disponibile în mărimi de la 32A la 44F și la prețuri cuprinse între 36 și 58 de dolari, informează Page Six.
Trebuie amintit că Kim Kardashian a făcut 2 milioane de dolari în două minute când site-ul Skims a fost lansat în 2019, hainele vedetei de reality-show fiind vândute ultra rapid. De atunci, brandul a adăugat categorii suplimentare, inclusiv costume de baie și loungewear.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook