Acordând mai multă atenție modului în care organizezi spațiul din jurul tău, poți afla mai multe despre personalitatea ta. Același lucru funcționează și pentru alte persoane. Dacă doriți să încercați să citiți pe cineva nou pe care l-ați cunoscut, faceți doar o vizită la el/ea acasă.
Este întotdeauna util să învățăm ceva nou despre noi și despre ceilalți oameni. Iată deci câteva dintre cele mai populare obiceiuri de zi cu zi pe care le au oamenii și trăsăturile psihologice pe care le dezvăluie aceste lucruri.
Toate „nimicurile” lor sunt ascunse în sertare, dulapuri și cutii
La prima vedere, apartamentul sau camera lor ar putea părea perfectă: o podea curată, cărți aranjate într-un mod îngrijit, tapet adecvat … Dar odată ce aruncați o privire în interiorul unui sertar de bucătărie sau a unui raft în dulap, este posibil să vedeți foarfece sparte sau stilouri, cărți de credit vechi sau haine mototolite.
Modul în care arată ceva este important pentru noi toți și cu atât mai mult pentru persoanele cu un tip de personalitate dramatic. Le place să arate cele mai bune părți ale personalității lor și fac multe lucruri în primul rând pentru a-i impresiona pe ceilalți.
Este mai ușor pentru acești oameni să ascundă toate lucrurile vechi și inutile în loc să scape de ele sau să le rezolve. Adesea, este mai important pentru ei să-și facă locul să arate atractiv decât să-l facă curat.
Au un spațiu de lucru dezordonat
Spațiul de lucru este unul dintre cele mai interesante locuri din apartament din punct de vedere psihologic. Unii oameni sortează totul în dosare și pun aceste dosare pe rafturi. Alții amestecă totul.
Toate hârtiile, pixurile, farfuriile, creioanele, laptopurile: aceste lucruri ocupă spațiu și sunt acoperite cu praf. Acest lucru poate indica o stimă de sine ridicată și imaturitate.
Chiar dacă biroul dvs. este dezordonat, puteți lucra în mod activ acolo și puteți găsi cu ușurință orice aveți nevoie. Nu este neapărat un lucru rău. Foarte des, un birou dezordonat este un indicator al unei personalități creative și inventive.
Dacă de multe ori trebuie să faceți alte lucruri în afară de tastare (de exemplu, scrieți manual ceva, desenați sau altceva), există o mare probabilitate ca locul de muncă să nu pară foarte curat. Dar, pe de altă parte, este probabil să aveți adesea idei neobișnuite și creative.
Au chiuvetă completă, coș de rufe sau coș de gunoi
Foarte puțini oameni pot spune că adoră curățenia. Dar unii oameni îl urăsc atât de mult încât de fapt devine înfricoșător: colectează toate gunoiul pe balconul lor în timpul iernii sau pun toate vasele murdare în chiuvetă până își dau seama că nu mai au vase curate.
Procrastinarea este o problemă cu care mulți oameni trebuie să se confrunte. Apare adesea în sarcinile noastre de zi cu zi. Și se pare că este mult mai logic să faci puțină muncă în mod regulat, în loc să faci multe. De fapt, oamenii folosesc scuze de genul „Sunt leneș”, „Nu am timp acum” sau „O voi face mâine”.
Dacă ați observat că uneori amânați, încercați să începeți cu lucruri mici. Faceți-vă mâncărurile imediat după ce mâncați, scoateți coșul de gunoi în fiecare zi – aceasta formează obiceiul sănătos de a face totul la timp. Veți avea nevoie de acest obicei în părți mai importante ale vieții voastre, cum ar fi munca sau relațiile cu alte persoane.
Cu cine se giugiulește Anamaria Prodan în America
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook