David Beckham tocmai a primit un premiu Emmy pentru docuseria sa (filmul său documentar) de pe Netflix, „Beckham: What Makes David Run”. Cu această ocazie s-a văzut cine este cel mai tare în familia sa: el sau Victoria. Deși celebra sa soție a fost și ea nominalizată pentru acest important premiu cinematografic, în mai multe secțiuni, doar David a câștigat.
David Beckham a acceptat premiul Emmy pentru docuseria sa de pe Netflix printr-un apel video, după ce producătorii l-au sunat de la ceremonia care a avut loc în Los Angeles, în acest weekend.
Fostul fotbalist, în vârstă de 49 de ani, și soția sa Victoria, de 50 de ani, au fost nominalizați la nu mai puțin de cinci categorii pentru documentarul „Beckham: What Makes David Run”, lansat în 2023 pe Netflix. Așa cum știți, seria s-a bucurat de un succes imens la nivel mondial. Inclusiv în România, documentarul s-a aflat în topul preferințelor telespectatorilor, săptămâni la rând.
David Beckham a aflat telefonic că și-a adăugat un Emmy în palmares
La decernarea premiilor Emmy, docuseria a triumfat la categoria Documentar sau Serie Non-ficțiune. Premiul a fost acceptat de producătorul Fisher Stevens, care s-a grăbit să-l sune pe David în timpul sărbătorii pentru a-i da vestea succesului.
Într-un clip distribuit pe contul de Instagram al Premiilor Emmy, un grup de persoane s-a adunat în jurul lui Fisher în timp ce îl suna pe David pentru a-i spune despre victorie. „Salut, David!”, a strigat actorul și producătorul, anunțându-l de premiu.
„Incredibil”, a răspuns David, în timp ce camera l-a arătat pe ecran, iar Fisher a adăugat: „Ne e dor de tine, frate, ne e dor de tine”. David și-a exprimat dezamăgirea că nu a fost prezent la ceremonie, dar a promis că el și Fisher vor sărbători peste câteva săptămâni. „Toată dragostea pentru familia ta, felicitări”, a adăugat Fisher, înainte ca fotbalistul și producătorul să își ia rămas-bun.
Viața fabuloasă a lui David Beckham, dezvăluită în detaliu
Seria oferă o privire fără precedent asupra carierei lui David Beckham și dezvăluie începutul poveștii de dragoste și al căsătoriei sale cu Victoria, fosta Posh Spice.
Documentarul, împărțit în patru părți, a fost nominalizat la categoria Cel mai bun Documentar sau Serie Non-ficțiune la ceremonia Emmy din 2024, concurând cu producții precum „Quiet On Set: The Dark Side Of Kids TV”, „STAX: Soulsville U.S.A.”, „Telemarketers” și „The Jinx – Part Two”.
A fost, de asemenea, nominalizat pentru Cea mai bună Cinematografie pentru un Program Non-ficțiune, Cea mai bună Regie pentru un Program Documentar/Non-ficțiune, Cel mai bun Montaj de Imagine și Cea mai bună Compoziție Muzicală.
Într-o reacție pentru HELLO!, David a declarat: „Este o adevărată onoare pentru mine și pentru întreaga echipă creativă. Realizarea acestei serii a fost o călătorie personală, o scrisoare de dragoste pentru fotbal și pentru familia mea. Eu și Victoria suntem copleșiți de reacția atât de caldă și pozitivă pe care am primit-o pentru această serie”.
Victoria Beckham va avea propriul documentar pe Netflix
Luna trecută, s-a dezvăluit că Victoria se pregătește să filmeze un documentar despre brandul ei de modă, după ce a semnat, la rândul ei, un acord important cu Netflix. Fosta Spice Girl, acum în vârstă de 50 de ani, va oferi o privire în culisele vieții sale profesionale, după succesul docuseriei soțului său, David. Noul documentar va prezenta drumul ei de la statutul de membră Spice Girl la cel de director creativ al unei mărci de modă și de frumusețe de mare succes global, arată Daily Mail.
Așa cum știți, cuplul s-a căsătorit în 1999 și are împreună patru copii: Brooklyn (25 ani), Romeo (22 ani), Cruz (19 ani) și Harper (13 ani).
Victoria și-a lansat brandul de modă în 2008 și, recent, a colaborat cu brandul Mango. După succesul brandului de îmbrăcăminte, în 2019, Victoria a lansat și o linie de produse de frumusețe și îngrijire a pielii, pentru promovarea cărora este deseori ajutată de celebrul ei soț.
Sursa foto / video: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook