Rujurile de înaltă calitate vor atrage întotdeauna femeile, iar acestea sunt gata să scoată din buzunar sume incredibile. Cine își poate permite să-l achiziționeze pe cel mai scumpe.
Vreți un aspect elegant, de femeie fatală? Atunci alegeți un ruj de marcă care să vă scoată în evidență. Cel mai scump ruj din lume, H. Couture Beauty Diamond Lipstick, se vinde cu 14 milioane de dolari, așa că nu oricine îl poate cumpăra. Învelișul său superb este realizat din diamante, motiv pentru care prețul său este extrem de piperat.
Rujul în sine este foarte hidratant și are umbre frumoase, dar cutia cu diamante este cea care a furat ochii și sufletul. Un preț atât de mare include și multe servicii, cum ar fi serviciul telefonic cu ceas, asistență personală pe viață etc.
Caseta rujului este realizată din 1.200 de diamante roz.
Pe locul doi în top se află un ruj a cărui cutie este realizată din 110 g aur galben
Senzațional este și rujul aflat pe locul doi în top. E vorba de rujul rujul Guerlain KissKiss Gold and Diamond Lipstick, o bijuterie care costă 62.000 dolari. Are 15 culori exclusive, motiv pentru care multe actrițe și modele îl folosesc. Cutia sa este realizată din 110 grame de aur galben de 18 carate și 199 de diamante strălucitoare și este brodată, ceea ce sporește prețul. Un astfel de produs nu există pe piață, acesta putând fi achiziționat doar de pe un site unic.
Locul trei este ocupat de casa Bond No.9 cu o serie de 9 rujuri
Bond No. 9 New York Lips este o linie de nouă rujuri roșii ca focul, fiecare dintre ele fiind denumită după o zonă diferită din New York. Această „familie” roșie inițială este compusă din Broadway, Astor, Noho, Nolita, Fashion Avenue, Madison, Soho, Chelsea și Park Avenue. Prețul unui tub de New York Lips este de 105 dolari, ceea ce îl face al treilea cel mai scump ruj din lume. Sunt mulți bani, dar cine vrea să strălucească, nu se va uita la sumă…
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook