Simona Ionescu / Redactor Șef

Fete amatoare de chirurgie plastică din întreaga lume schimbă regulile de zbor cu avionul

Fete amatoare de chirurgie plastică din întreaga lume schimbă regulile de zbor cu avionul
Noul mesaj e simplu: suntem, în 2024, corpurile  se schimbă, avioanele trebuie să țină cont de asta. Vă întrebați care e problema? Dacă e una? Aparent e: noile fete cu posterioare generoase (operate sau lucrate la sală) cer locuri mai largi în care să încapă fără să se înghesuie.

Fetele amatoare de chirurgie plastică din întreaga lume schimbă regulile de zbor cu avionul. Moda aceasta e și la noi, întrebați orice chirurg plastician  și că va spune că mai nou, una din cele mai dese cerințe este „brazilian butt” (n.r. – fund brazilian). Adică un posterior mare, supradimensionat. Dacă genetica nu vă ajută, puteți obține posteriorul cu exerciții la sala de forță sau prin operații estetice. Se pot pune proteze (la fel cum se pun în cazul sânilor) sau se poate crește volumul prin aport de grăsime, care se injectrează.

Partea atractivă la această intervenție care se numește BBL (Brazilian Butt Lift) e că grăsimea se ia tot de pe corpul pacientei (pentru compatibilitate). Prin urmare, câteva mii bune de euro mai târziu, ați făcut posteriorul mare și ați eliminat grăsimea nedorită din alte părți ale corpului. Acum mai rămâne de rezolvat problema locului în avion. Pentru că după așa o cheltuială, în niciun caz nu mai sunt bani de business class. Iar locurile „normale” sunt cam înguste, după cum se plâng fetele operate.

Intervențiile estetice vor schimba regulile de zbor cu avionul

Pornind de la realitatea că corporalitatea se schimbă în 2024, fetele cu posterior generos se unesc în petiții pentru a obține locuri confortabile în avion. Nu e neapărat că sunt persoane supraponderale, poate doar și-au operat posterioarele, iar acum au o problemă cu scaunele, deoarece nu mai încap în ele.

Una din petiții semnalează că „în ultimii 37 de ani, companiile aeriene au micșorat constant dimensiunea scaunului pasagerilor și spațiul pentru picioare (…) în timp ce, în același timp, dimensiunea, greutatea și vârsta medie a pasagerilor au crescut substanțial”.

Companiile aeriene sunt acuzate că au micșorat constant dimensiunea scaunului pasagerilor și spațiul pentru picioare

Se mai arată că Administrația Federală a Aviației / Departamentul de Transport al SUA, în calitate de unic organism guvernamental de reglementare al companiilor aeriene, nu a reușit să reglementeze dimensiunea scaunelor și spațiul pentru pasageri din avioane, iar companiile aeriene s-au opus în mod individual și prin asociația lor comercială impunerii oricăror standarde minime.

Modelele plus size și fetele cu posteriorul operat cer scaune mai largi în avioane (Sursa foto: Instagram)

Cele mai complete statistici privind operațiile estetice la nivel mondial vizează intervențiile realizate în 2022. Cifrele pentru anul care tocmai a trecut nu au fost încă analizate.  Așadar, în 2022, a ajuns să fie realizată la nivel mondial în peste 820.000 de cazuri, practic efectuându-se cu 300.000 mai multe astfel de operații decât în anul precedent, 2021, conform International Society of Aesthetic Plastic Surgery – ISAPS. Compartaiv cu 2018, creșterea în cazul acestei operații estetice este de aproape 140%.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre