Simona Ionescu / Redactor Șef

Kim Kardashian a început anul cu o explozie de 200 de milioane de dolari. Cum s-a îmbogățit

Kim Kardashian a început anul cu o explozie de 200 de milioane de dolari. Cum s-a îmbogățit
Kim Kardashian începe anul în forță, având un plus în cont de 200 de milioane de dolari. Vedeta a obținut suma uriașă după ce a vândut o parte din compania ei de produse de înfrumusețare, KKW Beauty (Kim Kardashian West Beauty).

Kim Kardashian a vândut o cotă de 20% din compania ei de frumusețe, KKW Beauty, către Coty Inc – care deține și 51% din imperiul surorii sale mai mici, Kylie Jenner, acordul fiind finalizat în urmă cu câteva zile, potrivit unui comunicat de presă de la Coty.

Achiziția a fost anunțată pentru prima dată în iunie 2020 și, potrivit unui comunicat, Coty și Kim se vor „concentra pe introducerea de noi produse de frumusețe și extinderea globală dincolo de liniile de produse existente”.

„Sunt atât de mândră de modul în care brandul Kim Kardashian West a crescut în ultimii patru ani și aștept cu nerăbdare să lucrez cu Coty pentru următoarea fază de inovație, avansare și capacitatea de a aduce noi lansări clienților din întreaga lume. Această relație îmi va permite să conduc dezvoltarea elementelor creative în care sunt specializată, beneficiind în același timp de resursele incredibile ale unei companii consacrate precum Coty”, a declarat Kim Kardashian.

Kim Kardashian și Coty, planuri mari pentru 2022

Una dintre „lansările” lor comune include dezvoltarea liniei de produse de îngrijire a pielii a lui Kim, care rămâne pe drumul cel bun pentru o lansare preconizată în anul fiscal 2022.

Sue Y. Nabi, director executiv al Coty, a declarat: „Kim împărtășește adevărata noastră pasiune pentru produsele de înfrumusețare, iar această achiziție ne permite să ne valorificăm punctele forte pentru beneficiul reciproc și crearea de produse valoroase. Coty aduce un IP unic în îngrijirea pielii, cunoștințele științifice ale pielii, reflectate în cunoștințele noastre de formulare, în timp ce Kim aduce o uriașă urmarire globală și o influență de neegalat asupra alegerii consumatorilor. Are o abilitate unică de a citi cele mai noi tendințe de frumusețe și wellness, în timp ce avem expertiza în poziționarea globală a produselor, accesul la o vastă rețea globală de distribuție și resursele pentru a intra în noi categorii de frumusețe. Aștept cu nerăbdare să lucrez îndeaproape cu Kim și echipa ei și sunt încântat de tot ceea ce vom realiza împreună”.

Alexia Eram a fugit în pădure. L-a luat și pe Mario Fresh cu ea

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre