Victoria Beckham este cea mai recentă vedetă de pe coperta Vogue Franța și a arătat incredibil într-o serie de imagini șic din cadrul unei ședințe foto impresionante. Dar a mai bifat o victorie!
„Anul acesta, am făcut profit! Acest lucru necesită timp, mai ales pentru un brand independent”
Creatoarea de modă Victoria Beckham, în vârstă de 49 de ani, a vorbit despre faptul că a reușit în sfârșit să facă profit din brandul său de modă și frumusețe, pe care l-a fondat în 2008. Vedeta și-a arătat picioarele tonifiate într-o imagine uimitoare, în care a îmbrăcat tricotaje și colanți transparenți și pentru revista Vogue.
„Acesta este doar începutul. Am o mulțime de ambiții și muncesc din greu pentru a-mi atinge obiectivele. Niciodată nu aștept ca lucrurile să îmi cadă pur și simplu în brațe. Este un moment atât de interesant. Anul acesta, am făcut profit! Acest lucru necesită timp, mai ales pentru un brand independent. Parfumul meu nu este o licență – îl dețin. Acum că am pus bazele casei, adevărata muncă poate începe.
Mecanismele interne ale imperiului lui Posh
Într-un interviu acordat în luna martie pentru Women’s Wear Daily (WWD), o publicație din industria de profil, pentru a sărbători vestea, investitorul brandului său, David Belhassen, a pus în lumină, lucru rar întâlnit, mecanismele interne ale imperiului lui Posh. El a declarat că veniturile au crescut cu un procent uriaș de 42%, ajungând la 58 de milioane de lire sterline. Și a prezis că, atunci când afacerea va depune conturile pentru anul financiar 2022, în decembrie anul viitor, fosta Spice Girl îi va face pe numeroșii ei critici să își mănânce cuvintele.
Pierderile totale ale firmei se ridică acum la 66,3 milioane de lire sterline
Victoria a avut cu siguranță nevoie de timp pentru a ajunge aici. În ianuarie, conturile Victoria Beckham Holdings Ltd arată că a înregistrat pierderi de 5.887.036 de lire sterline în 2021, în scădere de la 8.581.944 de lire sterline în 2020. Acest lucru înseamnă că pierderile totale ale firmei se ridică acum la 66,3 milioane de lire sterline de la lansarea sa în 2008, iar directorii firmei, inclusiv Victoria și soțul ei David, nu au primit niciun dividend.
Afacerea de modă de lux s-a extins în Europa și în Orientul Mijlociu, iar în conturile anuale se spune că brandul s-a extins și în produse noi, cu lansarea de articole din piele și a gamei VB Body. Dar a răsărit soarele și pe strada ei și, în ciuda pierderilor mari, imperiul global al lui Beckham și-a dublat profiturile, potrivit rapoartelor.
În conturile depuse în 2021, auditorii au avertizat cu privire la „îndoieli semnificative” cu privire la capacitatea companiei de modă a Victoriei de a continua să funcționeze atunci când s-a raportat că firma a acumulat datorii de peste 46 de milioane de lire sterline de la lansare. Prietenii vedetei au declarat la momentul respectiv că Victoria era hotărâtă să continue cu compania sa, chiar dacă detractorii ei au respins-o ca pe un proiect de vanitate.
Ce a purtat Victoria la ședința foto
Pentru ședința foto a revistei Vogue, Victoria și-a completat look-ul de toamnă cu un palton bej, în timp ce a pozat într-o mașină de epocă. Într-o altă fotografie senzuală, Victoria a pozat pe un câmp cu iarbă. Pentru poza perfectă de pe copertă, vedeta a optat pentru un sacou maro, un pulover bej și o fustă din piele.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook