Când a apărut pe lume fetița lor, și-au dorit o casă mai mare unde să fie loc pentru încă un copilaș. Acum, că vila este aranjată, testul Barza este folosit des în casa acestei vedete, după cum a declarat vedeta într-un recent interviu.
Testul Barza, folosit des în casa acestei vedete
Adelina Pestrițu este urmărită pas cu pas de peste 1,3 milioane de internauți. Unii o laudă și o alintă ”Frumușica”, iar alții o critică de mama focului.
Adelina Pestriţu (33 de ani) este model pentru multe femei, care îi urmăresc conturile de pe reţelele sociale ca să se inspire din punct de vedere vestimentar sau să afle noutăţi în materie de cosmetice şi alte produse de îngrijire. Bruneta şi-a atras astfel un public feminin, căruia îi vinde cu succes imaginea, iar contractele în această zonă au început să fie din ce în ce mai numeroase.
Adelina Pestrițu și Virgil Șteblea au devenit părinții unei fetițe adorabile, Zenaida (2 ani) și au împărtășit bucuria lor pe conturile de socializare. Cei doi au anunțat de curând că s-a mutat într-un nou cămin în care fiecare colţ are o poveste şi care reprezintă casa visurilor lor.
”Unul dintre planurile importante de viitor este ca familia noastră să se mărească şi să-i facem Zenaidei un frăţior sau o surioară. Legat de acest aspect, speculaţii sunt de tot felul în presă. Noi ne dorim, dar se lasă aşteptat. Credem că vrea să ne surprindă într-o zi, când ne aşteptăm mai puţin. Momentan nu avem nici o veste nouă”, a spus Adelina Pestrițu, în inerviul pentru okmagazine.ro.
Adelina Pestrițu, adorată și criticată
Fosta prezentatoare tv a mărturisit că oamenii sunt răi cu ea pentru jobul pe care îl are, mai ales că aceștia nu consideră că a fi influencer este un job.
„Mulți mă tot întreabă: tu ce faci toată ziua, doar poze și filmări? E un job full time, nu e atât de simplu. Nu am un salariu fix, implicarea îmi aduce bani. Într-o lună pot câștiga mai mult, alteori mai puțin. Eu pot să tolerez critici, dar să fie expuse civilizat”, a declarat Adelina Pestrițu la Digi24.
Bruneta a fost prezentatoarea unui late night show la Kanal D, dar din 2016, fosta gazdă a emisiunii „Wowbiz” s-a reorientat şi a început să fie mai activă pe reţelele sociale, unde are acum foarte mulţi urmăritori. Parteneriatele şi asocierea de imagine cu diferite firme care promovează produse sau servicii pentru femei nu au întârziat să apară, astfel că acum bruneta este asaltată de oferte, care îi aduc satisfacţii financiare.
Miley Cyrus e ciudată rău. Susține că a văzut un OZN și că a avut contact vizual cu un extraterestru
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook