Vara aceasta, creatoarea de modă Irina Schrotter schimbă strategia. Ea a decis să își vândă hainele în supermarket, la prețuri derizorii. Unii spun că a sărăcit, alții că a găsit un mod de a se impune pe piața pentru marele public.

Așa s-a născut colecția Irina Schrotter x TEX. De săptămâna aceasta, hainele create de cunoscutul designer sunt disponibile într-unul din cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România.

Marea surpriză pentru fanii Irinei Schrotter e faptul că acum își pot cumpăra piese vestimentare semnată de ea, la prețuri accesibile. De exemplu o bluză cu un croi deosebit costă doar 59 de lei. O fustă care să completeze ținuta costă mai puțin de 100 de lei.

Creatoarea de modă Irina Schrotter schimbă strategia

În colaborare cu brandul TEX, Irina Schrotter a conceput o colecție – capsulă. Aceasta a numărat doar 12 piese vestimentare, toate lejere, confortabile și șic. Este vorba de haine care pot fi purtate zi de zi, dar care prin forma lor nu se demodează cu trecerea sezonului. În plus materialele din care sunt realizate sunt de calitate, sustenabile, precum vâscoza, inul sau bumbacul organic.

Cele 12 piese se pot mixa într-o o sumedenie de ținute, ideea colecție capsulă fiind ca aceste haine să se potrivească excelent în diverse combinații.

Cine este Irina Schrotter

În vârstă de 56 de ani, Irina Schrotter este una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din România. Ea s-a format ca medic, dar după Revoluție a decis să schimbe orientarea spre design vestimentar. În 1991 a avut prima prezentare de modă.

În 2008 s-a decis să intre în politică și să candideze ca independent la Primăria Municipiului Iași, însă nu și-a continuat cariera politică. A rămas, în schimb, una dintre cele mai cunoscute femei de afaceri din România. În 2019, a lansat magazinul online.

Sursa foto: TEX, Capital.ro

Cuvântul de pe Facebook. Daniel Funeriu ne-o arată pe Laura Codruța Kövesi la muzeu, în Bulgaria

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp