Sunt vremuri complicate pentru noi toți. Pandemia de COVID-1-19 a venit peste ale griji și a dezvăluit și alte neputințe ale oamenilor.

Cum scăpăm de anxietate? Respirați, respirați, respirați!

Cum procedăm dacă frica este puternică? Metoda bazată pe respirație poate fi utilă în perioadele „fierbinți”.

Nu vă înfuriați la televizor! Dacă urmăriți știrile sau vă simțiți neliniștiți pe rețelele de socializare, respirația este întotdeauna acolo pentru a vă ajuta să vă reglați anxietatea naturală sau chiar furia.

Respirația profundă poate ajuta la inducerea sentimentelor de siguranță, deși trucul cu această metodă este consistența în practică.

Luați în considerare practicarea timp de 5 până la 10 minute pe zi. Puteți repeta acest exercițiu ori de câte ori simțiți că se instalează anxietatea, scrie doctorulzilei.ro.

Tehnici de meditație în anxietate

  • Întindeți-vă sau stați pe un scaun (puteți închide ochii dacă doriți).
  • Respirați până la capăt.
  • La expirație, respirați până la capăt. Finalizarea inflației / deflației este foarte importantă aici.
  • Repetați timp de aproximativ 5-10 minute.
  • Practicați respirația profundă pe tot parcursul zilei, cât puteți.

Spune nu la anxietate

Suntem ascultători destul de reactivi, în sensul că ascultăm să răspundem mai degrabă decât să ascultăm să înțelegem.

În epoca tendințelor necontrolate și a camerelor de ecou de pe rețelele de socializare, căutăm în permanență să validăm ceea ce știm deja pentru a menține certitudinea despre lumea din jurul nostru. Cu toate acestea, anxietatea poate crește atunci când ne întâlnim cu oameni care au opinii diferite de ale noastre.

Răspunsul scurt este practicarea ascultării nereactive. Acest lucru se poate aplica oricărei situații, inclusiv atunci când interacționăm cu oameni care au credințe politice sau sociale diferite de ale noastre.


Cui îi face declarații de amor Cătălin Botezatu imediat ce se trezește

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp