White Russian, un cocktail simbol al decadenței

White Russian, un cocktail simbol al decadenței, a apărut în anii ’60 când cineva a adăugat un pic de smântână băuturii existente deja, Black Russian. Acesta conținea doar vodcă și celebrul lichior de cafea. Combinând vodcă, Kahlúa și frișca lichidă și servind amestecul deasupra unor cuburi de gheață, se creează o alternativă delicioasă la milkshake-urile adulte.
Kahlúa este un lichior de cafea din Veracruz, Mexic. Băutura conține rom, zahăr și cafea 100% arabica.
Chiar dacă băutură nu are origine rusă, numele se referă la vodcă, o băutură alcoolică adesea asociată cu Rusia. Adevărul este că White Russian a suferit un pic de o reputație obosită și învechită până când a apărut filmul din 1998 „The Big Lebowski” și a dat o nouă viață cocktailului cu personajul lui Jeff Bridges, Dude, care-l sorbea exclusiv și în mod constant.
Este unul dintre cele mai mari succese ale culturii populare legate de băuturi, similar, putem spune cu impactul lui Carrie Bradshaw asupra altul cocktail celebru, Cosmopolitan.
Bartender-ii recomandă când faceți un White Russian acasă, să alegeți o vodcă decentă (una rusească, de exemplu, dacă doriți să rămâneți pe temă) și o frișcă lichidă naturală și bună. Jumătate și jumătate pot funcționa într-un vârf, dar laptele va produce o băutură subțire. Amintiți-vă: dacă vă preparați un cocktail White Russian, vă propuneți decadența. Prin urmare, puneți frișcă!
2 uncii de vodcă, 1 uncie Kahlúa, frișcă lichidă grasă. O uncie e echivalentul a aproximativ 30 ml de lichid. Puteți prepara cocktailul și „ochiometric” păstrând proporțiile: la o anume cantitate de vodcă se pune jumătate de cantitate de lichior
Adăugați vodca și Kahlúa într-un pahar fără picior, gros, de sticlă, umplut în prealabil cu gheață. Completați cu frișcă lichidă și amestecați.
Sursa: Liquor.com
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook