O rețetă de memorat: Paste cu somon

O rețetă de memorat: Paste cu somon
Pastele sunt unele din preparatele preferate de aproape toată lumea, iar modul lor de pregătire însumează mii și mii de rețete. Una specială, cu somon,  are șansa să transforme un prânz sau o cină, acasă, într-o masă sofisticată, ca la restaurant.

Pentru această rețetă ideal e să folosiți paste de mari dimensiuni. Dar, alegerea e liberă, puteți opta pentru orice fel de paste aveți în bucătărie. Rețeta nu e complicată, iar ingredientele aduc un plus de beneficiu pentru sănătate.

Somonul, de exemplu, este unul dintre cele mai indicate sortimente de pește, deoarece conține din belșug acizi grași Omega 3, proteine, vitamine și minerale care reduc semnificativ riscul anumitor boli și ameliorează multe simptome neplăcute. Datorită substanțelor nutritive pe care le conține, somonul poate avea numeroase efecte benefice asupra sănătății. Aportul mare de acizi grași Omega 3 și 6, alături de un nivel de trigliceride redus, ajută la buna funcționare a inimii.

Ingrediente pentru două porții de paste cu somon

paste făinoase, conform ambalajului, pentru două porții

1 cartof mijlociu/mare

1 praf de șofran

100 g somon

2 linguri de stracciatella di burrata sau mozzarella

ulei de măsline extravirgin, după gust

sare și piper după gust

busuioc proaspăt, după gust

Mod de preparare

Se curăță cartoful de coajă și se taie în cubulețe. Într-o tigaie se adaugă puțin ulei, un cățel de usturoi, cartoful, se condimentează cu sare și piper, se adaugă un polonic mic de apă și se fierbe 10-15 min până se înmoaie. Se îndepărtează usturoiul și se mixează totul împreună adăugând șofranul și apă, dacă mai e nevoie, până la omogenizare.

Se taie somonul în cuburi mici și se asezonează cu puțin ulei, un praf de sare și se lasă la marinat 30 de minute acoperit cu folie de aluminiu în frigider. Alternativ, se poate folosi somon afumat. Se fierb pastele în multă apă sărată. Scurgeți pastele preparate al dente și amestecați-le cu sosul cremos de cartof. Se servesc adăugând somonul, o lingură de brânză, frunze de busuioc și un strop de ulei de măsline.

Sursa: Instagram

Recomandarile noastre