Răsfăț de duminică – Rețetă pentru pui cu susan, miere și orez prăjit

Răsfăț de duminică – Rețetă pentru pui cu susan, miere și orez prăjit
Cu această rețetă puteți să pregătiți o masă cu puține calorii și multe proteine. Rețeta este ideală după sărbători, cei mai mulți ați pus kilograme în plus.

Carnea de pui cu orez este una din preferatele dieteticienilor. Oferă toți nutrienții unei mese sănătoase și, în plus, e o rețea foarte gustoasă. Rețeta de azi alătură și ingrediente care vor scoate din mediocritate gustul și îl vor face să fie unul cu adevărat exotic. O porție din acest preparat va număr 470 de calorii în total, orezul și puiul. Dacă renunțați la orez, doar puiul vine cu un aport caloric de 255 de calorii per porție. Rețeta vă oferă posibilitatea de a prepara cinci porții de mâncare.

Orezul este un ajutor digestive natural și anti-inflamator. Acesta ajută problemelor gastrointestinale, iar conținutul său proteic este important pentru o stare bună a sănătății corpului uman. Mai mult decât atât, bogat în mangan, acesta ajută la stimularea sistemului imunitar, fiind un aliment de excepție.

Ingrediente pentru rețeta de pui cu susan, miere și orez prăjit

– 200 g de legume amestecate congelate

– 2 ouă

– 600 g orez alb fiert

– 25ml sos de soia ușor

– 10ml ulei de susan

Pui și sos: – 50g miere

– 25ml oțet de vin de orez

– 20ml sos de soia ușor

– 2 căței de usturoi zdrobiți

– 35g ketchup/pastă de tomate cu conținut redus de zahăr

– 600g piept de pui tăiat în cubulețe

– Pudră de ceapă și praf de usturoi

– 25g făină de porumb/amidon de porumb

– 1 lingură de ulei de măsline

– 10 g făină de porumb/amidon de porumb amestecat cu apă

– Semințe de susan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nutrition Guide (@nutritionstutorial)

Mod de preparare

Trageți al tigaie orezul cu ouăle bătute în prealabil, legumele și sosul de soia. Separat, gătiți carnea de pui. Amestecați oțetul, sosul de soia cu miere și usturoiul. Împreună, toate bucățile de carne de opui treceți-le prin ingredientele uscate și amestecați. Apoi puneți într-o tigaie carnea, iar după ce s-a rumenit, adăugați amestecul lichid, inclusiv pasta de tomate cu conținut redus de zahăr.  În final, distribuiți uniform puiul și orezul prăjit în 5 porții și savurați.

Sursa: Instagram

Recomandarile noastre