Măștile de protecție au devenit un „accesoriu obligatoriu” în era COVID-19, iar pentru cei 1% din populație, măștile au devenit noul accesoriu fashion. Iar pentru designeri, reprezintă o nouă sursă de venit în această perioadă dificilă pentru industria modei.
Măștile de protecție, epuizate
Designerul eco-futurist Marine Serre a inclus o mască fashion-forward, creată în colaborare cu marca Airinum în show-ul de primăvară vară 2020 din septembrie 2019. Pe măsură ce noul virus covid-19 s-a răspândit, măștile de 250 de dolari s-au epuizat. Deși nu vor fi reaprovizionate, o serie de alte firme de lux și-au lansat de atunci propriile modele. Iată șase dintre produsele noastre de îmbrăcăminte de design preferate de pe piață sau care vor fi lansate în curând.
Brand-ul de îmbrăcăminte de lux al lui Virgil Abloh s-a clasat recent pe locul întâi ca fiind cel mai popular brand de modă din lume, potrivit raportului din primul trimestru al platformei globale de fashion Lyst. Deși majoritatea modelelor Off-White tind să ruleze între prețurile de 300 și 700 dolari, colecția sa de măști de protecție este surprinzător de accesibilă mai ales în comparație cu alte prețuri de marcă de designer. În timp ce o serie de măști Off-White s-au vândut deja, masca sa cu săgeată neagră în nuanț fuchsia (care prezintă motivul recunoscut al firmei) este încă disponibilă pentru 105 dolari pe off–white.com.
Când pandemia a lovit Statele Unite ale Americii, designerul din New York a fost unul dintre primii care a creat și a donat măști pentru lucrătorii din prima linie. De atunci, Siriano a creat măști la prețuri accesibile (de la 30 până la 75 dolari) pentru public, inclusiv un stil în negru acoperit de cuvântul „vot” în litere albe. De asemenea, este oferită o mică colecție capsulă de măști de protecție, inclusiv masca cu petale de aur (465 dolari) și masca cu cristal albastru(595 dolari). O mască „FU COVID” costă, de asemenea, 595 dolari. Toate modelele sunt disponibile pe christiansiriano.com.
Burberry donează din banii obținuți din măști
Brandul de patrimoniu britanic este una dintre primele case de modă de lux majore care a lansat măști reutilizabile folosind materialul în exces din colecțiile sale. Cele două stiluri prezintă pictograma iconică Nova Check a etichetei, în bej și albastru pal și vor fi vândute pentru aproximativ 118 dolari când vor fi lansate anul acesta. Între timp, consumatorii sunt încurajați să se înscrie pe site-ul mărcii, burberry.com, pentru a primi o alertă cu privire la sincronizare. Brand-ul va dona 20% din prețul măștilor către Fondul comunitar Burberry Foundation COVID-19.
Pe 30 octombrie, Louis Vuitton va lansa LV Shield, un vizor de protecție. Casa de modă franțuzească nu a dezvăluit încă cât de mult va costa, dar scutul facial ar putea avea un preț în concordanță cu celelalte accesorii ale brand-ului (benzile pentru păr încep de la 445 dolari, cu alte accesorii de până la 1.200 de dolari). Scutul elegant va fi disponibil în anumite magazine Louis Vuitton din întreaga lume.
Reality-show regal. Prințul Harry și Meghan Markle tocmai au acceptat să fie filmați non-stop
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook