La finalul anului trecut, Enel anunța că a fost achiziționat de către grupul PPC, lider în domeniul energiei în Europa de Sud-Est, în urma unei tranzacții în valoare de aproximativ 1,240 miliarde de euro, echivalentul unei valori a companiilor de aproximativ 1,900 miliarde de euro (100% din acțiuni).
Acum, la câteva luni distanță, Enel transmite un ultim avertisment către consumatori. Conform comunicatului emis de companie, aceasta va renunța treptat la numele Enel, odată cu preluarea de către PPC.
Aplicația MyEnel și site-ul devin indisponibile
Un alt avertisment efectuat de companie privește aplicația MyEnel, unde consumatorii transmit indexul, dar și site-ul oficial. Conform comunicatului, aplicația va fi indisponibilă începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă.
Asta înseamnă că utilizatorii nu vor mai putea transmite indexul decât prin telefon, iar cei care nu fac acest lucru vor plăti o estimare. De asemenea, începând cu 10 aprilie, cei care accesează site-ul vechi vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro.
Noua aplicație de mobil, disponibilă zilele următoare
Începând cu 10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.
Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri.
PPC ajunge la aproape 9 milioane de clienți
Ca urmare a finalizării achiziției operațiunilor Enel din România, Grupul PPC ajunge la aproape 9 milioane de clienți, iar capacitatea sa totală instalată de producție de energie din surse regenerabile (energie hidroelectrică, eoliană, fotovoltaică etc.) crește la aproximativ 4,4 GW.
Baza reglementată a activelor din sectorul de distribuție se majorează cu 40%. În plus, întreaga producție de energie electrică a Enel din România provine din surse regenerabile, ceea ce crește ponderea de „EBITDA verde” în EBITDA totală a PPC și îmbunătățește indicatorii ESG relevanți.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook