Sezonul 1 din Squid Game a fost un succes fără precedent pentru serviciul de streaming Netflix, obținând cu ușurință titlul de cel mai vizionat serial original Netflix din toate timpurile, cu 1,6 miliarde de ore de vizionare.
Datorită popularității sale uriașe și a finalului „cu agățătoare” , telespectatorii Squid Game au emis teorii despre ce ar putea se se întâmple în sezonul 2 încă de când s-a încheiat sezonul 1.
Creatorul serialului, Hwang Dong-hyuk, a dezvăluit că deja își făcea planuri pentru viitoarele sezoane în mintea sa înainte ca Netflix să dea undă verde, oficial, la încă un set de episoade. În timp ce unele teorii mai ciudate, cum ar fi aceea că Sae-byeok ar fi în viață în sezonul 2, au fost dezmințite, altele au fost de fapt confirmate de Hwang. Acesta aprobă afirmația că va exista o „transformare în Darth Vader” a personajului Seong Gi-hun.
Squid Game Sezonul 2, data de lansare
În prezent nu există o dată oficială de lansare pentru Squid Game Sezonul 2, dar s-a confirmat că serialul a fost reînnoit. În noiembrie 2021, creatorul Hwang Dong-hyuk a confirmat că au fost comandate noi episoade, pentru Associated Press: „A existat atât de multă presiune, atât de multă cerere și atât de multă dragoste pentru un al doilea sezon. Așa că aproape mă simt ca și cum nu ne lăsați de ales! Dar voi spune că, într-adevăr, va exista un al doilea sezon. Este în capul meu chiar acum. Sunt în plin proces de planificare în prezent. Dar cred că este prea devreme să spun când și cum se va întâmpla asta. Așa că vă promit că Gi-Hun se va întoarce și va face ceva pentru lume.”
Potrivit The Guardian, realizarea „Squid Game” a costat puțin peste 21 de milioane de dolari, dar profitul Netflix a fost de aproape 1 miliard de dolari!
Cu toate acestea, potrivit unor zvonuri, va mai dura mult timp până când va fi lansat, deoarece realizarea primului sezon a durat doi ani. Și, în plus, un zvon sugerează că Hwang Dong-hyuk nici măcar nu a început încă să lucreze la scenariu, „pentru că nu vrea să se grăbească”, titrează Web News Observer.
Fanii Squid Game au sunat la numerele de telefon din serial, care aparțin unor cetățeni coreeni reali!
Netflix a promis că elimină scenele din Squid Game în care sunt afișate numere de telefon, în urma plângerilor făcute de persoane care aveau în realitate acele numere.
Dacă v-ați uitat la Squid Game, știți că misterioasele cărți de joc distribuite de „Vânzător” au fiecare un număr de telefon pe spate. Atunci când personajele sună la numărul respectiv, se pot înscrie ca jucător în Squid Game.
Se pare că telespectatorii le-au apelat din curiozitate. Așa s-a aflat că numere sunt, de fapt, reale și aparțin unor cetățeni coreeni. Un coreean a declarat presei că e furios din cauza faptului că producătorii serialul i-au folosit numărul de telefon fără permisiune. El a mai spus că a primit peste 4.000 de apeluri pe zi de la fanii serialului. Bărbatul se pare că nu-și poate schimba numărul, deoarece este unul pe care îl folosește pentru afacerea sa de peste 10 ani.
Un politician a oferit o sumă uriașă pentru a prelua numărul de telefon din serial
În consecință, Netflix și compania de producție a jocului Squid Game, Siren Pictures Inc., au promis că lucrează pentru a rezolva problema. „Împreună cu compania de producție, lucrăm la rezolvarea acestei probleme, inclusiv la editarea scenelor cu numere de telefon, acolo unde este necesar”, a transmis Netflix prin publicația The Independent.
Culmea, șeful onorific al Partidului Național Revoluționar din Coreea de Sud, Huh Kyung-young, a scris pe Facebook că se oferă să cumpere unul dintre numerele care apar în serial pentru 100 de milioane de woni (84.000 de dolari).
Două numere de telefon diferite sunt văzute pe ecran în serial; unul în primul episodul, când Seong Gi-hun sună la un număr primit la stația de metrou, și altul în episodul 9, când Gi-hun ia o carte de vizită de la un străin în gară și îl avertizează să nu se joace.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook