Cum să vă îmbrăcați după ultimul trend. Cea mai curajoasă mișcare din lumea modei mondiale. Fotografii uimitoare!

Cum să vă îmbrăcați după ultimul trend. Cea mai curajoasă mișcare din lumea modei mondiale. Fotografii uimitoare!
Zvonurile erau adevărate! La 100 de ani de existență a celebrului brandului, Gucci a prezentat, în urmă cu numai câteva zile cea mai recentă colecție, iar ceea ce se vede e șocant. Ceea ce se șoptea pe la colțuri e palpabil. Când a împlinit centenarul Gucci și-a unit forțele cu  colegii de breaslă din casa Kering – Balenciaga. Și aici intră în scenă Inna.

Cum să vă îmbrăcați după ultimul trend. Trebuie să țineți cont de cea mai curajoasă mișcare din lumea modei internaționale. Săptămâna care se încheie a fost extrem de agitată în lumea modei. Toate zvonurile convergeau într-o direcție: presupusa colaborare dintre Gucci și Balenciaga. Niciunul dintre branduri nu confirmase (și nici nu negase) știrea. Tot ce se știa oficial era că  prezentarea ultimei colecții va fi „unul dintre cele mai mari momente de referință ale casei”.  Asta a și fost scris pe invitații.

„Polenizarea încrucișată ne-a oferit siluetele feroce ale casei Balenciaga executate cu toate tratamentele și garniturile uimitoare obișnuite de la Gucci”, scrie Dazeddigital.com.

Cum să vă îmbrăcați după ultimul trend

Gândiți-vă la haine cu umeri în unghiuri drepte și costume în formă de clepsidră încrustate cu cristale, îmbrăcăminte exterioară supradimensionată cu logo-ul dublu, al ambelor case de modă și accesorii hibridizate în stilurile unghiulare ale Balenciaga, decorate cu motivul iconic Gucci.

În anul 2021, aniversarea a 100 de ani de la Gucci, existau motive întemeiate să se creadă că brandurile deținute de Kering se vor conecta. Nici nu sunt străini de o colaborare stonking (au mai existat Gucci X The North Face sau Balenciaga X Crocs).

Apoi, ambii designeri au renunțat la formatul tradițional de prezentare de modă.  Colecția Toamnă – Iarnă 2021 Balenciaga a fost prezentată prin jocuri video, iar Gucci a abandonat cu totul calendarul sezonier.

Inna știa ceva?! Artista  a anticipat momentul cu o melodie

Dar simbioză dintre branduri nu s-a mai făcut.  Acum însă s-a născut „Balucci”. E pentru prima dată  când două case cu statut de megalit și-au recunoscut existența reciprocă, și, în plus, au și colaborat, mai arată sursa citată.

Și ce anticipa Inna? În 27 noiembrie, Inna a lansat un hit. Numele e piesei e fix Gucci Balenciaga; iar textul vorbește despre cele două branduri iconice.

Sursa foto: Instagram

Exclusiv. După ce suferă Smiley. Îl roade tare și se dă de gol printre rânduri

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp