Opriți dietele restrictive și să slăbiți sănătos cu această rețetă de paste picante cu pui

Opriți dietele restrictive și să slăbiți sănătos cu această rețetă de paste picante cu pui
O cură de slăbire nu trebuie să fie sinonimă cu un meniu restrictiv, cu feluri de mâncare fără gust și repetitive. Există variante mai bune.

Această rețetă de paste picante cu pui și mozzarella vă pune în farfurie o adevărată „bombă” de proteine. Și știți prea bine, atunci când urmați o dietă pentru a slăbi, proteinele sunt cele mai importante: acestea hrănesc organismul, dau sațietate mai mult timp și se digeră mai încet, ceea ce înseamnă că organismul consumă calorii pentru a asimila mâncarea respectivă. Prin urmare, doar avantaje.

Mozzarella este un tip de brânză nefermentată, cu un gust uşor dulce, fin, ce poartă amprenta laptelui. A apărut în Napoli, în secolul al XVI-lea. Există patru feluri de mozzarella: mozzarella di bufala (mozzarella de bivoliță), realizată din lapte de bivoliță domestică; mozzarella fior di latte, realizate din lapte proaspăt pasteurizat sau nepasteurizat; low-moisture mozzarella, care este compus integral sau parțial din lapte degresat, și utilizată pe scară largă în industria agro-alimentara; mozzarella afumată.

Ingrediente pentru rețeta de paste picante cu pui

30 g de roșii uscate la soare

125g de pui

50 ml de smântână simplă

25 g de mozzarella

60g de paste nefierte

o mână de spanac

Condimente: usturoi, paprika, pătrunjel și fulgi de ardei iute

Mod de preparare

Într-o tigaie anti aderentă puneți la gătit roșiile uscate tăiate în bucăți mici, împreună cu carnea de pui tăiate de asemenea în bucăți și condimentele . după ce s-au rumenit adăugați smântână și mozzarella, și amestecați până ce brânza se topește și rezultă un amestec lipicios de-a dreptul. În acest moment puteți adăuga pastele, nefierte și continuați să gătiți încă maxim 10 minute, sau până ce pastele sunt fierte la nivelul dorit. O idee e să citiți pe ambalajul acestora timpul de preparare.

Puteți folosi orice fel de paste pentru a prepara această rețetă, orice formă și dimensiune e permisă și binevenită de-a dreptul. Pentru un gust mai aparte puteți opta pentru paste din grâu brut sau din făină integrală. Când pastele sunt gătite, adăugați deasupra frunzele de spanac. Puteți folosi inclusiv baby-spanac. Acesta va completa aportul de nutrimente al mâncării. În final, adăugați și fulgi de paprika.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daily Nutrition Fact (@caloriesmix)

Sursa: Instagram